| 
			| Răspunsuri |  |  |  | 
				
					| 
 | LuniEfe, 12 oct 2009 20:23 
	                    [#]  
 Este...inainte.:D | 
				
					|  
 | Lunialynabest, 12 oct 2009 21:47 
	                    [#]  
 Hah ... :)))))))))))))))))))))))))))) | 
				
					|  
 | Lunimmaria, 12 oct 2009 23:10 
	                    [#]  
 :))))) " Dupa" in vremea actuala inseamna...vintage! A fost ,candva... :)))))))))) |  
				
					|  
 | JoiGenghis.Khan, 15 oct 2009 12:32 
	                    [#]  RE:
 Si uite ca unii prefera sa se logodeasca la biserica si apoi sa faca minuni .. sexuale. Si apoi a venit si casatoria, la vreun an doi. Nu te uita la varsta mea, e diferita de ceea ce scrie in dreptul meu! Dar, un cuplu ca mine si sotia mea  ... iti urez sa fii tu cu al tau sot ... si imi vei multumi :) | 
				
					|  
 | Lunialynabest, 12 oct 2009 23:13 
	                    [#]  
 Asta e intrebare retorica :)) | 
				
					|  
 | Lunimmaria, 12 oct 2009 23:23 
	                    [#]  
 ...si daca ei sunt in pragul celei de-a doua, a treia casatorii, e posibil ca unul dintre ei sa- i spuna celuilalt: draga, eu nu pot sa fac sex decat dupa ce ne casatorim, intrucat biserica imi interzice sa fac inainte????!!! :))))) | 
				
					|  
 | LuniSTORM, 12 oct 2009 23:23 
	                    [#]  
 chiar inainte de a spune DA nu pot sa o fac:">:">:">....la naiba, sunt toti invitatii prezenti cat si ofiterul starii civile =)))))))))))))))))))) |  
				
					|  
 | Marţimcara, 13 oct 2009 02:06 
	                    [#]  RE:
 Doar cu ..."best man" intr-o camara linistita!!!:)))) | 
				
					|  
 | LuniSTORM, 12 oct 2009 23:25 
	                    [#]  
 daca nu mi place dupa casatorie??!! :))))))nu tre' sa l "testez" inainte??..asa scap de probleme ;)):">:"> doar cu el raman toata viata pe urma...iar sexul intr o relatie are un procent destul de important :) |  
				
					|  
 | LuniEnder, 12 oct 2009 23:49 
	                    [#]  RE:
 Exact, ca doar nu mergem pe principiul "Intai sa ma iubesti, si pe urma sa te dezamagesc !". | 
				
					| 
 | Duminicăeunescu09, 18 oct 2009 11:38 
	                    [#]    RE:
 Trash The Dress- poezia asezata in rama Trash The Dress este un curent, un ritual, o plastifiere a nuntii, cu radacini americane, dar care a fost imprumutat mai apoi de toata lumea, inclusiv de romani iar  acesta sedinta foto-video are un farmec aparte, in urma ei rezultand materiale artistice, expresive si neasteptate, care va vor incanta si surprinde ochiul. Este vorba de creatie si nu de distrugere, de romantiere a unicitatii nuntii si nu de o nefireasca lejeritate, caci rochia poate fi doar murdarita, udata, rupta chiar ... dar o simfonie noua va va urmari ori de cate ori veti deschide albumul. Se pot face si sedinte TTD "curate" insa important este doar ca acest ritual iti ofera o noua ocazie de a te mai bucura odata de rochia de mireasa si mai ales ca pe o materializare a emotiilor si sentientelor din spatele rochiei, o refulare a tensiunilor din ziua nuntii, o descatusare a tuturor energiilor inmagazinate si incorsetate in impuneri “de convietuire” in societate. Cu Trash the Dress puteti fi liberi, extrem de liberi, caci TTD nu e altceva decat arta, rafinament, libertate de expresie, vers si savoare, originalitate, frumos si unicitate! Trash the dress este un curent al fotografiilor, uneori si video, de nunta ce imbina eleganta unui astfel de eveniment cu realitatea si frumusetea naturii, surprinzand mirii in cele mai frumoase peisaje din orice moment al zilei, in imagini ce fac cu adevarat substratul unui album de arta.  Acest nou si artistic stil al fotografiilor de nunta s-a nascut in Las Vegas, in 2001, intemeiatorul sau fiind fotograful John Michael Cooper si a fost rapid preluat de catre vedetele de la Hollywood, iar la noi in tara a fost practicat pentru prima oara cu doi ani in urma. De atunci, tot mai multe mirese vizionand in pagini web fotografii in stilul TTD devin indragostetie de idee si cauta un fotograf si un cameraman care poate savarsi astfel de fotografii. Dupa cum deja am amintit, acest stil de fotografii nu are rolul de a proteja r | 
				
					|  
 | LuniAnonim, 12 oct 2009 23:54 
	                    [#] 
 cine mai crede in sex dupa casatorie???? azi am vazut un film cu sub asta :))) |  
				
					|  
 | MarţiScorpions, 13 oct 2009 00:44 
	                    [#]  RE:
 Mai sunt care cred....dar risca mari dezamagiri. |  
				
					|  
 | Marţimcara, 13 oct 2009 02:07 
	                    [#]  RE:
 Si inca sunt foarte ...multe care se pastreaza pentru noaptea nuntii!!!!!:))) |  
				
					|  
 | MarţiAnonim, 13 oct 2009 03:08 
	                    [#] RE:
 Foarte multe nu cred :)))))))))) poate una-doua acolo...si alea pazite cu arma, ca-s promise spre maritis si valoreaza aur mult ;))))) |  
				
					|  
 | Miercurimcara, 14 oct 2009 00:04 
	                    [#]  RE:
 Unde te trezesti....in Arabia Saudita ????!!!:))) |  
				
					|  
 | MiercuriAnonim, 14 oct 2009 01:38 
	                    [#] RE:
 Nu, ma gandeam la rommi. Alea din Arabia valoreaza camile ;)))) |  
				
					|  
 | Joimcara, 15 oct 2009 00:10 
	                    [#]  RE:
 Daca spuneai ....petroil...te credeam!!!!:)))) | 
				
					|  
 | Marţimisterra, 13 oct 2009 05:24 
	                    [#]    
 Depinde... daca parintii nu sunt acasa, inainte. Daca sunt.. ghinion, ramai virgin(a) pt inca o saptamana :D | 
				
					|  
 | Marţimambo, 13 oct 2009 08:32 
	                    [#]  
 De ce doar inainte sau dupa? Adica in timpul casatoriei nu este voie? | 
				
					|  
 | MarţiFr33zy, 13 oct 2009 10:58 
	                    [#]    
 De ce inainte sau dupa? Nu se poate si si? :D |  
				
					|  
 | Marţinikko, 13 oct 2009 11:35 
	                    [#]    RE:
 De ce te grabesti?Ca nu mai ai asa mult pana la nunta:))))))))))) | 
				
					|  
 | Miercurisanmarco, 14 oct 2009 18:03 
	                    [#]  
 Eu am facut si in dimineata nuntii si in seara nuntii si inainte de nunta  si dupa nunta ! Eu am facut nunta mare! |  
				
					| 
 | Miercurieu.sonia, 14 oct 2009 19:30 
	                    [#]  RE:
 cu aceeasi fata? :))) | 
				
					|  
 | Miercuricrissstti, 14 oct 2009 19:15 
	                    [#]  
 Poti sa o faci si inainte , dar daca e "fata mare ", mai stai vreo 3-4 ani in probe, si numa dupa aia daca e strict necesar va duceti la biserica... |  
				
					| 
 | MiercuriEfe, 14 oct 2009 19:18 
	                    [#]  RE:
 Ce intelegi prin "strict necesar"?:D |  
				
					|  
 | Miercuricrissstti, 14 oct 2009 19:28 
	                    [#]  RE:
 daca intradevar crezi ca hartia aceea numita certificat , va tine impreuna pana la adanci batraneti... | 
				
					|  
 | Joimcara, 15 oct 2009 00:14 
	                    [#]  
 Totusi.......am o intrebare.......ESTE VREO VIRGINA PE ACEST SITE ???? Stiu ca nu prea o sa am raspunsuri la intrebarea mea dar........n-am dat cu parul!!!:)))) |  
				
					|  
 | JoiSTORM, 15 oct 2009 01:04 
	                    [#]  RE:
 cica in lumea de apoi ai sansa sa te intalnesti cu 72 de virgine :))))...rare pe pamant, dar acolo ...dai de dreaq :))))))))))) | 
				
					|  
 | JoiBenu, 15 oct 2009 08:03 
	                    [#]    RE:
 Nu cred sa ai sanse sa-ti raspunda cineva.  In primul rand ca alea mici, ca avem si scumpici d-astea pe site :* , vor evita subiectul, iar in al doilea rand, daca exista si vre-una mai mare, iti dai seama ca decat sa suporte dupa aia comentarii rautacioase sau ceva bataie de batjocura :P, mai bine pastreaza pentru ea secretul... zic si eu, nu dau cu parul :) | 
				
					| 
 | JoiEfe, 15 oct 2009 10:42 
	                    [#]  RE:
 Am stat pana la 20 de ani.De fapt,intr-o saptamana se face un an de cand nu mai sunt.Daca stiam ca intrebi,mai asteptam.:)) |  
				
					|  
 | Vinerimcara, 16 oct 2009 01:31 
	                    [#]  RE:
 Pana la 20 de ani????!!!!! Nu s-a......cicatrizat???!!!:)))))))))))))))) | 
				
					|  
 | Joilorywit, 15 oct 2009 13:16 
	                    [#]  
 sex inainte,sex dupa...sex atunci cand simti ca e ok s-o faci,important e sa te simti bine cu tine si ceea ce faci,nu cred ca trebuie sa fim judecati pt. hotararile noastre,iar cel ce ne vrea alaturi pt. tot restul vietii,n-o sa tina cont de asta,daca are o minte deschisa' |  
				
					|  
 | JoiBenu, 15 oct 2009 17:45 
	                    [#]    RE:
 Mda... daca! :| | 
				
					| 
 | Vinerimitu2008, 23 oct 2009 16:35 
	                    [#]  
 dupa este cel mai indicat cu toata ca uni se vor uita ciudat la tine))))))))))))))))))))))))))))). | 
				
					|  
 | VineriAnonim, 23 oct 2009 16:36 
	                    [#] 
 corect | 
				
					| 
 | Vineriwilow, 23 oct 2009 17:06 
	                    [#]    
 wilow  Cel mai inportant in viata este relatia sentimentala ,nu sexuala , | 
				
					|  
 | MarţiVentros, 27 oct 2009 22:20 
	                    [#]  
 LOL cine se mai pastreaya pt casatorie zo stiu una care la 16 anii are de+a relatii sexuale de rupe locul...(asa e .moda. acuma) |  
				
					|  
 | Marţimisterra, 27 oct 2009 22:42 
	                    [#]    RE:
 'pastreaza', 'eu', 'ani', 'deja' (cred).  'rupe locul'? Poetic, nu mai detaliez. Asa e moda acum? Aoleu, cu greseli cu tot? NU-mi da vesti proaste. |  
				
					|  
 | Marţimcara, 27 oct 2009 23:35 
	                    [#]  RE:
 Asa ie la vatra!!!!!!!:))))))))))))) | 
				
					|  
 |  |  
				
					| 
 | Miercurieu.sonia, 28 oct 2009 00:15 
	                    [#]  RE:
 si daca intalnesti o fata care sa-ti placa.... sa va indragostiti...si sa nu fie de aceeasi religie cu tine? dupa juma de an, hai 8-10 luni maxim.....ea o sa se urce pe pereti.....in ideea in acre sunteti de o varsta..... si o sa te insori cu ea la 20 de ani? o sa-si spui ca religia ta nu-ti permite? preferi sa te casatoresti cu o persoana pe care n-o cunosti din toate privintele? |  
				
					|  
 | Miercurimatchless, 28 oct 2009 00:26 
	                    [#]  RE:
 Pai eu cred ca daca exista dragoste adevarata se va putea astepta pana la casatorie. Cred ca faza asta cu cunoscutu din toate privintele e o mica farsa. Daca se iubesc persoanele cred ca totul poate iesi prefect, chiar daca numai dupa un an de relatie... dar in timp... Nu stiu, asa ma gandesc eu. |  
				
					| 
 | Miercurieu.sonia, 28 oct 2009 00:37 
	                    [#]  RE:
 in  primul rand nu mi se pare sanatos deloc :| mai ales pt baieti. pentru ca...am mai avut o discutie de-asta cu un coleg care era de ceva religie asemanatoare..... si oricum, imi imaginez ca n-ai voie nici singur, evident. si ...daca esti baiat.... habar-n-am pe la ce varsta ....s-a schimbat sistemul...si ai avut posibilitatea sa functionezi normal, ca un viitor adult (cer parerea unui baiat...de la ce varsta puteti...?)   ....si varianta tu-ea e imposibila....apoi varianta tu-tu e si mai proasta..... iti dai seama cati hormoni sunt in circuit...si nu mi se pare normal sa se acumuleze asa... singura varianta ar fi sa faci mult sport (asta ne-a zis-o un doctor, la scoala). apropos...de ce nu intreaba nimeni un specialist...sau pur si simplu aplicati niste reguli formulate acum 2000 de ani si gata? | 
				
					|  
 | JoiAnonim, 16 sep 2010 21:41 
	                    [#] 
 Si inainte de casatorie...daca nu se potriveste cheia la lacat? |  
				
					|  
 | LuniAnonim, 20 sep 2010 13:55 
	                    [#] RE:
 Chemi lacatusul...:P |  
				
					|  
 | LuniAnonim, 20 sep 2010 13:59 
	                    [#] RE:
 Poate se intelege mai bine cu...lacatusul :))) |  
				
					|  
 | LuniSTORM, 20 sep 2010 14:25 
	                    [#]  RE:
 nu cred...Lacatus e batran, nu mai poate :))))))))) | 
				
					|  
 | LuniAnonim, 20 sep 2010 15:36 
	                    [#] RE:
 nu e recomandat prea des! |  
				
					|  
 | Lunimusilica, 20 sep 2010 15:39 
	                    [#]  RE:
 deci mi-ai distrus si ultima motivatie de a ma casatori :))) |  
				
					|  
 | LuniAnonim, 20 sep 2010 15:41 
	                    [#] RE:
 sa nu se uzeze!!!!... se poate intrebuinta si in alte locuri o perioada mai indelungata! |  
				
					|  
 | Marţimusilica, 21 sep 2010 10:07 
	                    [#]  RE:
 sa nu se uzeze motivatia? |  
				
					|  
 | Marţiemilio67, 21 sep 2010 10:34 
	                    [#]  RE:
 normal... la ce crezi ca ma gandesc! | 
				
					|  
 | LuniAnonim, 20 sep 2010 15:39 
	                    [#] RE:
 Ba da...dar cu altul :))) |  
				
					|  
 | SâmbătăAnonim, 2 nov 2013 18:39 
	                    [#] RE:
 Zolly, tu esti? |  
				
					|  
 | SâmbătăAnonim, 2 nov 2013 20:02 
	                    [#] RE:
 Találd! | 
				
					|  
 | SâmbătăCCBLC, 2 nov 2013 20:18 
	                    [#]  
 Cel mai bun este ala "in loc de"... | 
				
					|  
 | SâmbătăAnonim, 2 nov 2013 20:22 
	                    [#] 
 inainte, in timpul casatoriei si dupa! chiar as vrea asta | 
				
					|  
 | Miercurirealista4ever, 6 nov 2013 14:40 
	                    [#]  
 Nu prea cred ca mai sunt cupluri care sa astepte pana la casatorie.. asta probabil si ca nu prea se mai ajunge la casatorie prea repede :)) Noi am stat 5 ani impreuna, inainte sa ne casatorim.. doar nu era sa stam 5 ani pe uscat :))) Avem dovezi clare cum ca ne-am iubit si in timpul casatoriei :D |  
				
					|  
 | Miercuricovex_robu, 6 nov 2013 15:13 
	                    [#]    RE:
 Mai sunt si astazi cupluri care asteapta . Dar sunt cupluri din acelea ultra religioase si cupluri de tigani .  Vazusem mai demult pe net un articol , cum ca doi tineri casatoriti din Germania s-au dus la doctor pentru ca isi doreau un copil si sotia nu ramanea insarcinata . La intrebarea medicului cat de des faceti *** ? Ei au raspuns in cor : Ce este ala *** ?? Erau atat de indoctrinati religios de parinti incat nici macar nu stiau ce interactiuni trebuie sa aiba loc intre doua persoane . |  
				
					|  
 | Miercuriemilio67, 6 nov 2013 15:30 
	                    [#]    RE:
 ... medicul trebuia sa ii arate pe loc.... asta ca sa inteleaga omul cum sta treaba... !!!! :))))) |  
				
					|  
 | Miercuricovex_robu, 6 nov 2013 15:38 
	                    [#]    RE:
 Chiar ma intrebam , oare cum le-a explicat medicul ce au de facut . Sau le-a pus un film educational (porno) ? :))) |  
				
					|  
 | MiercuriCCBLC, 6 nov 2013 15:39 
	                    [#]  RE:
 ia scos in strada sa vada 2 caini...:))))))))))))))) |  
				
					|  
 | Miercuricovex_robu, 6 nov 2013 15:40 
	                    [#]    RE:
 :)))))) Oare cat timp i-a luat sa isi convinga nevasta sa iasa in strada dezbracata ??? |  
				
					|  
 | MiercuriCCBLC, 6 nov 2013 15:46 
	                    [#]  RE:
 Nuuuuuuuuuuu, sa o dezbrace in strada!:)))))))))))))))))))) |  
				
					|  
 | Miercuricovex_robu, 6 nov 2013 15:48 
	                    [#]    RE:
 Sau asa :))) . Si sa o mai convinga si sa stea in patru labe :))) . |  
				
					|  
 | MiercuriCCBLC, 6 nov 2013 15:51 
	                    [#]  RE:
 ... vointa sa ai... orice e posibil...:)))))))) | 
				
					|  
 | MiercuriCCBLC, 6 nov 2013 15:39 
	                    [#]  RE:
 Cu materialul clentei si privirea clientului sau invers?))) | 
				
					|  
 | Sâmbătăhyster, 9 aug 2014 15:26 
	                    [#]  
 În anul 1908, doctorul Eraclie Sterian, „intern şi medic cu concurs al Eforiei Spitalelor civile din Bucureşti”, publica la o editură bucureşteană „Educaţia ***elor”, o carte dedicată celor cinci copii ai lui: „Când vor fi de 15 ani, au îngăduiala să o citească cu luare aminte şi nădăjduiesc că vor avea în ea o călăuză pentru mai târziu, ce eu n-am avut-o în cele dintâi vremi ale adolescenţei mele”. De-a lungul a peste 300 de pagini, dr. Sterian povesteşte marea majoritate a cazurilor întâlnite în cariera sa. „Cred că atât părinţii, cât şi educatorii au sfânta chemare să lumineze tinerimea. Să stăm de vorbă cu copiii, fraţii, elevii noştri pe faţă. Să rupem ghiaţa ruşinii mincinoase, căci sub mantia ei se ascunde cea mai mare dintre nefericiri, pervertirea stării sufleteşti a omului”. În cele peste 20 de capitole, autorul pleacă de la „Tipul onanis-tului”, „Poluţiuni şi ******toree”, „Despre abstinenţă”, „Despre hom-no***ualitate”, „Despre atavism”, inclusiv „Seducătorii”, Adulterul”, iar în partea a doua „Profilaxia boalelor ***uale”. La capitolul „Despre virginitate”, doctorul Sterian relatează şi câteva cazuri de nuntă, când se puteau chiar stoarce bani în caz că mireasa nu mai era virgină. Iată unul dintre aceste cazuri. „Nenorocirea era însă că trecuse trei zile de la noaptea nunţii, iar ruperea himenului se vindecase în acest timp, în parte. Deci examinarea părţilor genitale ale miresei nu erau tocmai convingătoare. Lăptăriţa era o fată tânără de tot, aproape o copilă, cu părul ca spicul de grâu. Mi-era necaz că nu pot s-o ajut, căci presimţeam că era nevinovată. Însă deodată îmi trecu prin minte o idee şi o întreb: - Unde ţi-ai pus cămaşa din noaptea nunţii? - În scrin. - Scoate-o afară. - Uite-o, zise ea, aducându-mi-o de la scrin. Eu o răsucesc, o puric de la guler până la poale şi găsesc ce căutam. - Bine fată, hai! De ce n’ai arătat-o până acum? - Dacă nu mi-a cerut-o nimenea! grăi ea naivă şi sfioasă. Şi avea dre |  
				
					|  
 | Sâmbătăcatanedelcu, 9 aug 2014 17:09 
	                    [#]  RE:
 hystere,  io vreau sa stiu numa' doar un singur lucru, cum vine treaba asta, examinarea partilor genitale feminine,  cine le examineaza  si , mai cu seama, de ce,  din ce ratiuni ?   Nici nu mai e nevoie sa zic ca asta se incadreaza la "ineptia zilei"  cu surle si trambite.  Ca sa vedeti si voi cat de tampa e lumea,  si la casele regale se cere (cerea ? )  asa ceva.  certefecat de virginitate.  Cum e posibil asa ceva ?  Cine a gandit primul cakatul asta ? sa cauti femeia pe-acolo sa vezi ce si cum ?  Asta e tot mana religiei, inainte oamenii se vuteau care cum vroiau si nu-i mai controla nimeni in pantaloni . |  
				
					|  
 | Sâmbătăpenelopaa1, 9 aug 2014 17:32 
	                    [#]  RE:
 poate n-o fi citit editura bucuresteana: educatia s.ex.elor, capitolul cu pricina. bine, nu neaparat, trebuie s-o rasfoiesti pt. a-ti da un oarece raspuns la cele 5 intrebari adresate de catre tine. dar, daca ma apelai pe mine, iti ofeream explicatia cuvenita. :)) :P |  
				
					|  
 | Sâmbătăcatanedelcu, 9 aug 2014 17:35 
	                    [#]  RE:
 aici e vorba de un act fenom**** de grav la adresa demnitatii umane.  mie mi se pare ceva absolut abominabil.  mi-ar placea  sa se instituie si o regula la job, sa te verifice la servici daca te-ai sters bine la kur dupa ce te-ai ca-cat .  ( asta sa intre in atributiile sefului , desigur ) =))))))))))))))))))))))))))))) |  
				
					|  
 | Sâmbătăpenelopaa1, 9 aug 2014 17:39 
	                    [#]  RE:
 tu cand ai fost mic ai fost sau nu alintat? ca prea ne iei la rost aici, fara macar sa-ti fi facut ceva anume. :))) |  
				
					|  
 | Sâmbătăcatanedelcu, 9 aug 2014 18:00 
	                    [#]  RE:
 mi-e teama ca nu inteleg ce zici .   pe cine iau la rost ?  am zis doar ca mi se pare un atac la adresa demnitatii umane treaba cu verificarea aia, ceea ce este atat de evident ca nici nu mai trebuie comentat.  Partea a doua era o gluma. |  
				
					|  
 | Sâmbătăpenelopaa1, 9 aug 2014 18:10 
	                    [#]  RE:
 nu-ti mai fie teama! cel putin, nu cu mine. :)) eu sunt cea neinteleasa de foarte multe ori. n-are rost sa intru in detalii. :P in fine, ma gandeam ca ar fi ok (din timp) sa te gandesti cam cati copii iti doresti sa ai, adica sa-i cresti (educi). nu de alta, dar parca imi si imaginez un mic(a) nedelcu creierind(-o)u-te cu texte in genul: de ce e alba si nu e neagra? :))) |  
				
					|  
 | Sâmbătăpenelopaa1, 9 aug 2014 18:37 
	                    [#]  RE:
 nu prea pari a fi incantat. dar ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea indeplini! :)) asa si, cam cati dintre ei sa fie adoptati? :)) na, am fost pret de cateva secunde off topic, dar cred ca o sa-mi creez si eu o tema (gen sanmarco), sa ma pot desfasura in voie. :)) :P | 
				
					|  
 | Sâmbătăhyster, 9 aug 2014 19:50 
	                    [#]  RE:
 am citit asta azi in ziar. Nici eu nu stiam la ce tema sa postez! | 
				
					|  
 | Sâmbătăhyster, 9 aug 2014 15:28 
	                    [#]  
 Şi avea dreptate, nu i-o ceruse nimenea. - Iată, zisei eu, vârând cămaşa sub nasul leliţelor cari tot ghionteau pe sub ascuns pe lăptar. Petele acestea, patru, cinci, sunt de ajuns să vă arate că fata a fost virgină. - O fi din nas, se mai încearcă să spuie una mai tinerică. - Fugi d’acolo. Nu te mai amesteca şi d-ta, unde nu-ţi fierbe… vorba aia (!), îi răspunse muma fetei. La această replică înţeleaptă, pufni şi mirele de râs, că doar el ştia mai bine ca toţi, că nu era din nas”. | 
 | 
 |