| 
			| Răspunsuri |  |  |  | 
				
					|  
 | Luni25, 18 mai 2009 21:52 
	                    [#]    
 Am o demonstratie simpla :))))))))))) Intrucat termenii de "viata" si "moarte" sunt in antiteza ... fiind diametrali opusi si in plus nu pot exista sau mai bine spus nu pot a se manifesta simultan si ma refer bineinteles la o singura persoana cand fac aceasta analiza , daca presupunem ca exista viata dupa moarte ... inseamna ca nu exista moarte dupa viata .. viata stim ca exista..traim .. dar stim in acelasi timp ca la un moment dat se intampla ceva si se termina .. atunci cand spunem ca apare moartea :) .. cu alte cuvinte nu exista viata dupa moarte.. cel putin nu in sensul in care o percepem noi acum :) .. e altceva dar numai viata nu e :))))))) |  
				
					|  
 | Lunigyovy, 18 mai 2009 21:57 
	                    [#]  RE:
 daca a spus...25... tre' sa-l credem!!!:)))) |  
				
					|  
 | Luninikko, 18 mai 2009 21:58 
	                    [#]  RE:
 aoleu....n-avem nici o sansa sa scapam de...25?!?? |  
				
					|  
 | Lunicrissstti, 18 mai 2009 22:01 
	                    [#]  RE:
 Daca scoti limba, da coltu in secunda doi ! | 
				
					|  
 | Lunigyovy, 18 mai 2009 22:02 
	                    [#]  RE:
 cine stie...cunoaste!!! |  
				
					|  
 | Luninikko, 18 mai 2009 22:06 
	                    [#]  RE:
 :-t | 
				
					| 
 | LuniEfe, 18 mai 2009 22:00 
	                    [#]  RE:
 :)))).indubitabil. |  
				
					|  
 | Luninikko, 18 mai 2009 22:01 
	                    [#]  RE:
 =))))))) | 
				
					|  
 | Lunicrissstti, 18 mai 2009 22:02 
	                    [#]  RE:
 Cand citesc cuvantul asta, ma ia somnul.... |  
				
					| 
 | LuniEfe, 18 mai 2009 22:26 
	                    [#]  RE:
 de ce? |  
				
					|  
 | Lunicrissstti, 18 mai 2009 22:30 
	                    [#]  RE:
 Somn usor va doresc....ma duc la nani ! |  
				
					| 
 | LuniEfe, 18 mai 2009 22:32 
	                    [#]  RE:
 somn...indubitabil (na,ca acum iti e si mai somn)!.noapte buna. | 
				
					|  
 | LuniEu4ever, 18 mai 2009 22:09 
	                    [#]  
 ce se intampla dupa moarte? viermi...apoi pamant... trupul se descompune incet, facandu-se papa bun la plante...sufletul (daca exista) se duce ori sus ori jos...copiii le fac cruci mari pe care un alt om dintr-un alt secol se uita si spune: oare cum o fi fost pe atunci? asa fac eu cand ma duc la bunica la mormant, e intr-un vechi cimitir iar locul e al surorii sale mai mari care a murit in 1943 de tbc...la doar 19 ani...ce poem are scris pe cruce...ce cruce mare are...lileta...hai c-am deviat-o... |  
				
					|  
 | Luninikko, 18 mai 2009 22:13 
	                    [#]  RE:
 ne-ai demoralizat cu viermii  si papa bun la plante!:D |  
				
					|  
 | MarţiEu4ever, 19 mai 2009 07:55 
	                    [#]  RE:
 da asa e O:) | 
				
					|  
 | Marţimmaria, 21 iul 2009 00:21 
	                    [#]  RE:
 de vizitat cimitirul vesel de la sapanta :))) | 
				
					|  
 | Lunicrissstti, 18 mai 2009 22:15 
	                    [#]  RE:
 Ce scarba ...cah!!! |  
				
					|  
 | MarţiEu4ever, 19 mai 2009 07:51 
	                    [#]  RE:
 ce-ai zis?????????????????????????? | 
				
					|  
 | Marţimmaria, 21 iul 2009 00:24 
	                    [#]  RE:
 aceeasi recomandare ca si pt Niko:cim. ves.  Sapanta :))) | 
				
					| 
 | LuniEfe, 18 mai 2009 22:15 
	                    [#]  
 "(...) aceasta luna care crestea mereu si mereu pierea,locuita de sufletele mortilor,pe care le trimitea pe pamant pe firul razelor,spre noi nasteri,ca sa faca loc altor morti." | 
				
					|  
 | Lunimatchless, 18 mai 2009 22:18 
	                    [#]  
 raspunsul se stie daca credeti in ce spune Biblia. | 
				
					| 
 | LuniEfe, 18 mai 2009 22:47 
	                    [#]  
 "Şi mă luă de mînă, suferind pentru mine:  - Nu ai făcut bine. Vei suferi. Voi părea că voi fi mort, dar nu va fi aşa...  Eu tăceam.  - Va fi ca o veche carcasă abandonată. Asta nu e ceva trist…  Eu tăceam. El se descurajă un pic. Dar făcu încă un efort:  - Ştii, va fi fermecător. Şi eu voi privi stelele. Toate stelele vor avea puţuri cu scripeţi ruginiţi. Toate stelele îmi vor da să beau…  Eu tăceam.  - Va fi aşa de amuzant! Tu vei avea cinci sute de milioane de zurgălăi, eu voi avea cinci sute de milioane de fîntîni...  Tăcu şi el, căci plîngea..." | 
				
					|  
 | Luninikko, 18 mai 2009 22:58 
	                    [#]  
 Tăceţi, voi toţi din jurul meu, Vă rog tăceţi - Că-s obosit, Şi-aş vrea să dorm, Şi-aş vrea să mor, De-ar fi să pot muri ***ând şi mai uşor Ca cei ce-s morţi de mult!... Tăceţi, Vă rog tăceţi... ................................................ O, de-aş putea să vă spun tot... Dar nu - Plecaţi... Că-s obosit - Şi-aş vrea să dorm, Şi-aş vrea să mor, De-ar fi să pot muri ***ând şi mai uşor!... M-aţi ascultat - Vă mulţumesc... Acum plecaţi. |  
				
					|  
 | Marţimmaria, 21 iul 2009 00:26 
	                    [#]  RE:
 minunat recitat :) | 
				
					|  
 | MiercuriDuncan, 1 sep 2010 13:35 
	                    [#]  RE:
 adrian paunescu? |  
				
					|  
 | Miercurinikko, 1 sep 2010 14:15 
	                    [#]    RE:
 Ion Minulescu. | 
				
					|  
 | Lunilaura86, 18 mai 2009 23:08 
	                    [#]    
 Sigur ca exista viata dupa moarte.Teoria mea ar suna cam asa:nu exista iad sau rai,de fiecare data cand murim trecem la alt nivel spiritual.Lucrul acesta depinde numai de viata pe care ne-o construim in prezent.    Cu cat greselile sunt mai mari,cu atat mai mult spiritul nostru este condamnat la reancarnare pentru a pute sa rezolve erorile facute in viata anterioara.cum se poate explica teoria aceasta ?Iata un exemplu:senzatia de deja vu,cu cat aceasta senzatie este mai persistenta cu atat mai mult putem fi convinsi ca un suflet s-a reincarnat de nenumarate ori. |  
				
					|  
 | Lunivalent, 18 mai 2009 23:20 
	                    [#]  RE:
 Vorba lui Efe....indubitabil. |  
				
					|  
 | Lunishok, 18 mai 2009 23:25 
	                    [#]  RE:
 irefutabil | 
				
					|  
 | MarţiEu4ever, 19 mai 2009 07:59 
	                    [#]  RE:
 numa' gandac sa nu fi fost... |  
				
					|  
 | Marţishok, 19 mai 2009 11:06 
	                    [#]  RE:
 :)))) | 
				
					| 
 | Vinericosti_master, 9 aug 2013 18:26 
	                    [#]  RE:
 Biblia contrazice ce spui tu. Poti citi ce scrie in Eclesiastul 9: 5 si 10   5 Fiindcă cei vii sunt conştienţi că vor muri, dar cei morţi nu sunt conştienţi de nimic şi nu mai au nicio răsplată, căci până şi amintirea li se uită;10Tot ce găseşte mâna ta să facă fă cu toată puterea ta, căci în Şeol, locul unde te duci, nu este nici lucrare, nici plan, nici cunoştinţă, nici înţelepciune. | 
				
					|  
 | Marţinikko, 19 mai 2009 11:40 
	                    [#]  
 Biserica Ortodoxa invata ca moartea este "despartirea sufletului de trup"; odata aceasta despartire savarsita, trupul este dat pamantului si putrezeste. Asadar, ultima menire a omului pe pamant este moartea, despre care Sfanta Scriptura marturiseste astfel: "Si se va intoarce tarana in pamant, de unde s-a luat, si duhul se va intoarce la Dumnezeu, la Cel ce l-a dat pe el" (Eccl.12,7).  Pe pamant sunt zile, nopti, si ani; dincolo de mormant nu este decat vesnicie, luminoasa sau intunecata. |  
				
					|  
 | Marţifreek, 19 mai 2009 12:09 
	                    [#]  RE:
 deci cand mori,sufletul si corpul baga divort,dar se vor impaca dupa un timp |  
				
					|  
 | Marţishok, 19 mai 2009 12:10 
	                    [#]  RE:
 kind of | 
				
					|  
 | MiercuriD0r3L, 29 dec 2010 14:56 
	                    [#]  RE:
 Frumos raspuns. | 
				
					| 
 | Vinericosti_master, 9 aug 2013 18:30 
	                    [#]  RE:
 Aici invata corect. Asa scrie in Biblie exact ce ai citat tu. Dar sunt alte lucruri unde nu te invata asa cum scrie in Biblie. |  
				
					|  
 | VineriCristian, 9 aug 2013 18:37 
	                    [#]  RE:
 Care ar fi acele lucruri , domn' Parinte ? | 
				
					| 
 | VineriAnducaB, 22 mai 2009 22:37 
	                    [#]  
 sunt absolut convinsa ca exista viata dupa moarte. si aceasta viata se masoara in cantitatea de lumina. in functie de cata lumina ai cautat pe pamant, tot atata vei avea si acolo. din moment ce exista Dumnezeu, exista si viata dupa moarte. si cred ca asta inseamna rai si iad. daca ai cautat intuneric, mergi in intuneric. daca ai cautat lumina, mergi in lumina. | 
				
					|  
 | Lunilolady, 25 mai 2009 14:56 
	                    [#]  
 Luate ad litteram,ar putea fi vorba despre  antiteza,dar perceptiile subtile si mai putin subtile (in speta cele laice),conduc catre ideea ca exista un ciclu perpetuu,repetabil.Poate suna grotesc si irelevant,dar o planta moarta hraneste o alta planta vie si cu toate ca o moarte nu genereaza neaparat o nastere, aparitiei unei noi forme de viata este plauzibila,prin insasi perpetuarea speciei.De ce n-ar fi asa si in cazul trecerii in nefiinta? Ca percepem fiintele umane asa cum retina s-a obisnuit,inca de la nastere,e ok.,dar asta nu inseamna ca e necesar sa le raportam numai la nivel cognitiv si vizual. | 
				
					|  
 | LuniGabrieL., 25 mai 2009 15:57 
	                    [#]    
 "Viata dupa moarte" ? Asta e o intrebare simpla cu un raspuns greu ... | 
				
					|  
 | SâmbătăSuffer&Fail, 6 iun 2009 12:16 
	                    [#]  
 Exista viata inainte de moarte ? | 
				
					|  
 | Miercuricurioasa, 1 iul 2009 12:40 
	                    [#]  
 Pentru cel care moare,nu mai exista viata ! Pic ! s-a stins ! | 
				
					|  
 | LuniIrina-Mihaela, 20 iul 2009 18:35 
	                    [#]  
 Da, exista viata dupa moarte....adica langa Dumnezeu....sau in iad...acum depinde de fiecare, de faptele pe care le savarseste in viata de pe pamant, in viata asta trecatoare, care e un nimic pe langa ceea ce este in Imparatia Domnului...deci toti ar trebui sa tindem sa ajungem la indumnezeire, in Rai, cu Dumnezeu...pana la judecata obsteasca(la sfarsitul lumii), atunci cand toti vom invia si ne va fi judecat si trupul si sufletul si se va da sentinta definitiva (Rai sau iad) |  
				
					| 
 | LuniMestelistu69, 27 dec 2010 07:12 
	                    [#]  RE:
 Aha... si de unde stii tu toate astea? | 
				
					|  
 | Lunidpz_paula, 20 iul 2009 23:48 
	                    [#]  
 Da exista...si este o singura cale de a ajunge acolo...sa`l primesti pe Isus Hristos in inima ta ca Domn si Mantuitor asa cum scrie in vb Ioan 1:12 "Dar tuturor celor ce L`au primit, adica celor ce cred in Numele Lui, le-a dat dreptul sa se faca copii ai lui Dumnezeu" |  
				
					|  
 | Marţimmaria, 21 iul 2009 00:34 
	                    [#]  RE:
 Iarta-ma ca iti zic si nu vreau sa te jignesc :TU,chiar esti convinsa de ceea ce spui?!Pentru ca am o nemernica de impresie ca ,de fapt suna mai mult a...dogma inoculata ,decat ca fiind perceptia si credinta  sufletului tau! | 
				
					|  
 | Marţinorbiee, 21 iul 2009 15:42 
	                    [#]  RE:
 Bine,atunci crestinii credinciosi vor ajunje in Rai,iar muzulmanii,hinduistii,etc. vor ajunge toti in Iad fiindca 'nu'l primesc pe Isus in inimile lor' ? |  
				
					|  
 | Miercuridpz_paula, 22 iul 2009 12:37 
	                    [#]  RE:
 Asta nu eu decid...ci Dumnezeu...El a facut Biblia prin oameni...El stie mai bine;;)Asta e adevarul biblic eu asta cred si traiesc...si cei care nu cred in asta putem sa le arat;;) |  
				
					|  
 | Miercurinorbiee, 22 iul 2009 13:10 
	                    [#]  RE:
 Si de ce n-a facut Biblia pentru tutulor de pe Planeta? Ohh da,si daca toti oamenii buni ajung in Rai,indiferent de religie,atunci de ce sa fiim noi religiosi si sa 'fiim in relatie' cu Isus,cand de ex. unele triburi din Afrika venereaza crocodilii ? |  
				
					|  
 | MiercuriBenu, 22 iul 2009 17:41 
	                    [#]    RE:
 "Si de ce n-a facut Biblia pt toti de pe planeta?" Ca-ti zic ceva acum pt orele de limba si literatura romana de la scoala :))) p.s. adu-ti aminte faza cu Babilonul... ca de acolo  s-a stricat tot :P |  
				
					|  
 | Miercurinorbiee, 22 iul 2009 18:05 
	                    [#]  RE:
 Ce,eu nu a vorbi corect romane? p.s. cred ca de la Eva s-a stricat totul :)) |  
				
					|  
 | MiercuriBenu, 22 iul 2009 18:08 
	                    [#]    RE:
 Ba de la sarpe. Ca era un el! :)))))) | 
				
					|  
 | Joidpz_paula, 23 iul 2009 00:23 
	                    [#]  RE:
 Pai biblia este pt toata planeta;) Deasta a fost pe Isus sa ne arate cum trebuie sa ne traim viata de crestini. Apoi daca unuii vor sa umble dupa alte religii, secte si alte minuni e treaba lor. Biblia e f clara. |  
				
					|  
 | Joirealista4ever, 23 iul 2009 01:14 
	                    [#]    RE:
 Ai citit Biblia, de stii ca e asa de clara? Eu te contrazic.. si nici nu am apucat sa o citesc pe toata :). |  
				
					|  
 | Vineridpz_paula, 24 iul 2009 16:46 
	                    [#]  RE:
 E clara in ceea ce priveste acest lucru. Si in ceea ce priveste cei care nu au de unde sa afle, exista misionari care fac excursii in tari in care oamenii nu au cum sa afle adevarul biblic. |  
				
					|  
 | Vinerirealista4ever, 24 iul 2009 16:55 
	                    [#]    RE:
 Ai citit-o sau nu? Ca ma apuc si eu sa vorbesc verzi si uscate doar din auzite :) |  
				
					|  
 | VineriBenu, 24 iul 2009 16:59 
	                    [#]    RE:
 Se cheama tari si moi, si nu, probabil ca stie sigur doar ceea ce i s-a spus sau i s-a povestit de catre altii care au citit-o  :) | 
				
					|  
 | Sâmbătănorbiee, 25 iul 2009 11:51 
	                    [#]  RE:
 M-ai amintit de episodul acesta : http://www  . southparkstudios . com/guide/311 (de la 0:55 ) | 
				
					|  
 | Joinorbiee, 23 iul 2009 09:51 
	                    [#]  RE:
 Bine,nu vreau sa certam,dar tu crezi ca copilul nascut in centrul Australiei stie ce-i ala Biblie?sau parintii lui aborigeni stiu?nu,nu stiu si nici n-au de unde sa stie ,asa ca ei practic n-au alegere de religie. | 
				
					| 
 | Vinericosti_master, 9 aug 2013 18:58 
	                    [#]  RE:
 Asa este unele statistici arata ca Biblia este tiparita la nivel mondial pentru cel putin 90 la suta din populatia globului. | 
				
					|  
 | Sâmbătă@ndr3y5, 25 dec 2010 16:16 
	                    [#]  RE:
 crestini sunt judecati dupa legea crestina evrei dupa legea mozaica  pagani dupa legea moala | 
				
					|  
 | Marţidpz_paula, 21 iul 2009 01:49 
	                    [#]  
 Da normal ca eu cred asta;;) Eu am experimentat asta si mai mult decat atat, am experimentat prezenta lui Dumnezeu. Eu cred asta pt ca asta scrie in Biblie si asta am ales sa cred! |  
				
					|  
 | MarţiBenu, 21 iul 2009 03:41 
	                    [#]    RE:
 Sa presupunem ca te vei intalni macar o data la 3 zile cu un nesuferit ca mine, care te va intreba mereu cate una si cate alta. Nu incerc sub nici o forma sa te conving de altceva, eu caut doar raspunsuri.  Drept pt care... poti sa-mi explici cum ai experimentat prezenta lui Dumnezeu ? :) |  
				
					|  
 | Miercuridpz_paula, 22 iul 2009 12:48 
	                    [#]  RE:
 Mai intalnesc dar nu ma supar, ci chiar ma bucura interesul tau;) In momentul in care vrei din toata inima sa il cunosti pe D`zeu, El se face cunoscut. Sincer nu as putea sa iti explic cum e prezenta lui D`zeu, dar ceea ce as putea sa iti spun e ca in prezenta Lui te simti implinit, complet, simti ca nimic nu iti lipseste;) Cum am experimentat`o? L`am primit pe Isus in inima mea adika m`am rugat si apoi am inceput o relatie cu El ( o  viata de rugaciune). In momentul in care te rogi si Il lauzi pe Dumnzeu simti prezenta Lui. Eu de exemplu dansez, asta e darul, talentul meu si prin asta il laud;;) |  
				
					|  
 | MiercuriBenu, 22 iul 2009 17:39 
	                    [#]    RE:
 Si eu dansez, dar ma indoiesc ca folosim aceeasi muzica :P  Faza e ca atunci cand dansez, ma simt asa cum ai zis tu mai sus, completa, implinita si fericita.  Nu ma rog prea des, sau mai bine zis , mult mai putin decat atunci cand eram mica si mergeam in mod regulat la biserica. In schimb, ii multumesc lui D-zeu pentru diversele lucruri bune si cateodata si pt cele rele de care am parte in viata. Cateodata ma razvratesc si ma supar pe El, ca in secunda 2 sa-mi dau seama ca exista de fapt o explicatie pt asta.  Si-mi trece :)  Si El nu se supara :) | 
				
					|  
 | MarţiEnder, 21 iul 2009 09:37 
	                    [#]  
 Cred ca nu este nimic dupa moarte, mori si pur si simplu nu mai existi. | 
				
					| 
 | Marţieu.sonia, 21 iul 2009 14:07 
	                    [#]  
 nu stiu inca dar o sa va anunt dupa ce mor. promit. |  
				
					|  
 | Marţicovex_robu, 21 iul 2009 14:14 
	                    [#]  RE:
 Dar prin ce cale ne anunti?? prin e-mail sau prin telefon?? ca sa stiu la ce sa ma astept. ms . :) |  
				
					| 
 | Marţieu.sonia, 21 iul 2009 14:28 
	                    [#]  RE:
 cand o sa gasesti un super-camion in fata usii.... o sa te prinzi ca-i de la mine. si o sa intelegi ca am furat unul din rai sa ti-l trimit tie. sper doar sa reziste impactului. |  
				
					|  
 | Marţicovex_robu, 21 iul 2009 14:36 
	                    [#]  RE:
 ok am sa astept . :) Trebuie sa reziste impactului ca doar este mare si tare :) | 
				
					|  
 | Marţicrissstti, 21 iul 2009 14:25 
	                    [#]  RE:
 O sa iei si paturica cu tine ? Noi te preferam plina de viata si fara paturica ! |  
				
					| 
 | Marţieu.sonia, 21 iul 2009 14:27 
	                    [#]  RE:
 credeam ca ma preferati tacuta si docila.....paturica se rezolva usor daca stii cuvintele magice. |  
				
					|  
 | Marţicovex_robu, 21 iul 2009 14:37 
	                    [#]  RE:
 Si cuvintele magice fiind : " Te rog frumos da-mi paturica mie pentru ca imi este frig??? " | 
				
					|  
 | Marţicrissstti, 21 iul 2009 19:36 
	                    [#]  RE:
 Spune scumpete , care sunt cuvintele , ca de cand astept sa te vad fara paturica... | 
				
					|  
 | Marţialynabest, 21 iul 2009 14:29 
	                    [#]  
 Nu exista nicio teorie. Doar speculatii. Eu nu cred nimic pana nu vad.:D :-SS |  
				
					|  
 | Lunicrissstti, 28 iun 2010 21:04 
	                    [#]  RE:
 Mai vezi pe dracu dupa.... | 
				
					|  
 | Luniynnafloryna, 28 iun 2010 17:48 
	                    [#]  
 Biblia scrie clar pentru cine are ochi sa vada ca exista viata vesnica si moarte vestica,viata vesnica face referire la raiul Lui Dumnezeu iar moarte vesnica,chin vesnic>iadul lui satana,si mai scrie ca cine nu se pocaieste nu ca zic eu zice biblia ,va mosteni moartea vesnica! |  
				
					|  
 | LuniSlaYeR92, 28 iun 2010 20:01 
	                    [#]  RE:
 uita-te la zeitgeist! | 
				
					|  
 | LuniSTORM, 28 iun 2010 21:09 
	                    [#]  RE:
 mamaaa, chin vesnic? in iad? \:D/  25, acum sa te vad...sa iei lectii de la nemuritor :))))))))) | 
				
					|  
 | MiercuriJulian26, 1 sep 2010 02:41 
	                    [#]  
 Ceea la ce te referi tu se poate numi TRECERE spre o alta viata. Hai sa ne gandim..Cand stii ca poti trai vesnic traiesti mai linistit ,cand stii ca mai ai putin de trait traiesti mai intens,deci cel mai bine este,mai ales ca nu ai nimic de pierdut sa traiesti intens si sa fii linistit ca viata nu se termina la pragul numit MOARTE.Insa sa nu uitam celebrul citat:"Scopul este sa traiesti,dar nu oricum" | 
				
					|  
 | Cel mai bun comentariu!    »»»Miercuriemilio67, 1 sep 2010 08:40 
	                    [#]  
 eu las cu placere pe altii sa se bucure de viata de dupa!... incerc sa ma bucur cat pot de aceasta! |  
				
					|  
 | Sâmbătă@ndr3y5, 25 dec 2010 16:28 
	                    [#]  RE:
 viata de dupa moarte nu are sfarsit(e vesnica) viata aceasta e trecatoare 15. Nu iubiţi lumea, nici lucrurile din lume. Dacă iubeşte cineva lumea, dragostea Tatălui nu este în El. 16. Căci tot ce este în lume: pofta firii pământeşti, pofta ochilor şi lăudăroşia vieţii, nu este de la Tatăl, ci din lume. 17. Şi lumea şi pofta ei trece; dar cine face voia lui Dumnezeu, rămâne în veac.( I Ioan 2:15-17)   Ce frumos vorbeste Evanghelistul Ioan despre viata |  
				
					|  
 | SâmbătăCipi_old, 25 dec 2010 22:46 
	                    [#]  RE:
 Ce frumos fabuleaza! |  
				
					|  
 | Sâmbătă@ndr3y5, 1 ian 2011 22:57 
	                    [#]  RE:
 mai baite tine-ti gura ca habar n-ai am mai vb noi despre asta |  
				
					|  
 | MarţiCipi_old, 4 ian 2011 15:13 
	                    [#]  RE:
 =))))))))))))))))))))) | 
				
					|  
 | DuminicăSlaYeR92, 26 dec 2010 01:48 
	                    [#]  RE:
 asta inseamna ca ar trebui s-o ardem emo :)) | 
				
					|  
 | Duminicădenilson1, 26 dec 2010 02:48 
	                    [#]  RE:
 si eu care nu eram pana acuma impotriva etnobotanicelor :-)) | 
				
					|  
 | Lunipele.buga, 7 mar 2011 03:39 
	                    [#]  RE:
 Dar lasă mă oamenii în pace şi scuteşte-ne de citatele tale din biblie. Ţine-ţi rugăciunile pentru tine şi lasă-ne să trăim cum vrem! | 
				
					| 
 | Lunicosti_master, 8 iul 2013 20:35 
	                    [#]  RE:
 FOARTE BINE AI raspuns si mai sunt niste versete in biblie care spun clar ca omul moare eclesiiastul 9: 5 Fiindcă cei vii sunt conştienţi că vor muri, dar cei morţi nu sunt conştienţi de nimic şi nu mai au nicio răsplată, căci până şi amintirea li se uită. 9: 10 Tot ce găseşte mâna ta să facă fă cu toată puterea ta, căci în Şeol, locul unde te duci, nu este nici lucrare, nici plan, nici cunoştinţă, nici înţelepciune. | 
				
					|  
 | Duminicăvalent, 12 sep 2010 01:27 
	                    [#]  
 Viata vesnica e mai teribila decat moartea. |  
				
					| 
 | DuminicăEfe, 12 sep 2010 01:30 
	                    [#]    RE:
 Credeam ca sunt singura nebuna care crede asta. ;)) :* |  
				
					|  
 | Duminicăvalent, 12 sep 2010 01:40 
	                    [#]  RE:
 Si eu ma ingrozesc cand ma gandesc cum ar fi....vesnica, infinita ...brrrrrr |  
				
					|  
 | DuminicăcRsKefreN, 26 dec 2010 00:02 
	                    [#]  RE:
 Da,iti dai seama ce plictiseala crunta... |  
				
					|  
 | Sâmbătă@ndr3y5, 1 ian 2011 22:59 
	                    [#]  RE:
 mai bine n-am glumi pe tema asta:| |  
				
					|  
 | MarţiCipi_old, 4 ian 2011 15:13 
	                    [#]  RE:
 Si daca glumim? =)) |  
				
					|  
 | Lunipele.buga, 7 mar 2011 03:42 
	                    [#]  RE:
 Lasă-l că e plecat cu pluta. Are capul plin de rugăciuni. În toate topicurile apare şi ne dă el lecţii de viaţă cu religia lui. Ne-am săturat părinte, lasă-ne !!! | 
				
					|  
 | DuminicăE-one, 26 dec 2010 00:33 
	                    [#]  
 "Exista viata dupa moarte?" e o intrebare ce framinta omenirea de la facerea lumii. Doar romanii se intreaba: asta-i viata inainte de moarte?! | 
				
					|  
 | Duminicădenilson1, 26 dec 2010 02:53 
	                    [#]  
 pai atunci ar fi valabila si viceversa : exista si moarte inainte de viata ? | 
				
					|  
 | DuminicăcRsKefreN, 26 dec 2010 03:05 
	                    [#]  
 Mama,aici e teoria chibritului... | 
				
					|  
 | Miercurifelipes, 29 dec 2010 15:09 
	                    [#]  
 Dar, inainte de toate, exista moarte inainte de viata? | 
				
					| 
 | Miercurial_, 16 feb 2011 23:19 
	                    [#]  
 omul are o stuctura tripartita. corp fizic, suflet si spirit. poti vorbi de viata cand aceste elemente functioneaza impreuna. cand coexista. moartea, de care se vorbeste aici, intervine cand se rupe legatura dintre corpul fizic si suflet. corpul fizic ramane in lumea materiala unde se descompune. constienta noastra diurna, cea din viata, este un rezultat al conlucrarii celer trei componete si este legata, in lumea fizica, de organele noastre de simt prin care percepem lumea inconjuratoare, organe situate in corpul fizic, desigur. dar, asemenea organe de simt, exista si in suflet. ca sa costientizezi trecerea la existenta de dupa moarte, ar trebui ca aceste organe sufletesti de simt sa fie deja activate din timpul vietii actuale.  e simplu! daca organele fizice sunt facute sa perceapa lumea fizica, cele sufletesti sunt facute sa perceapa lumea sufleteasca. singura problema este ca aceste organe de simt sufletesti sa fie cat de cat dezvoltate in momentul mortii. daca ele nu exista, lumea cealalta nu va fi perceputa. existenta acolo va fi ca un fel de somn adanc. ca o transa. ganditi-va cum ar percepe omul lumea fizica fara simturi! si mai ganditi-va apoi, cum ar fi perceputa lumea fizica cu simturile slab dezvoltate! exact asa se intampla si dincolo. daca nu sunt simturile... dormi, cum spuneam mai sus. daca sunt slab dezvoltate... nu percepeti lumina astrala, sunetele astrale decat foarte vag. partea proasta este ca acolo nu sunt ochelari sau proteze auditive. o sa zice-ti ca glumesc! e treaba voastra! daca, insa, ai toate simturile sufletesti dezvoltate... hm! aaaa! cum se dezvolta simturile sufletesti inca din viata fizica? pai, poti sa incepi prin a crede ca exista „viata” dupa moarte. ar fi primul pas! | 
				
					|  
 | Joiewu2030, 17 feb 2011 16:05 
	                    [#]  
 ma daca exista sigur sigur e bine. Nu de alta dar n-am vazut pe nimeni sa se intoarca de acolo ca nu i-a placut ^^ | 
				
					| 
 | Joinebunik, 14 apr 2011 21:51 
	                    [#]  
 Eo...nu am cum s stiu daca exista sau nu ....totusi,constiinta mea spune c exista:) daia mie nu mie frica de moartte:) |  
				
					|  
 | JoiBenu, 14 apr 2011 21:57 
	                    [#]    RE:
 7. :) | 
				
					| 
 | JoiEfe, 14 apr 2011 23:33 
	                    [#]    RE:
 Pisi, iti prevad un viitor stralucit. |  
				
					|  
 | VineriBenu, 15 apr 2011 04:35 
	                    [#]    RE:
 Mini-pisi, ca cica n-are... :-" | 
				
					|  
 | VineriMistic, 15 apr 2011 19:48 
	                    [#]  
 Om muri si om vedea. |  
				
					|  
 | Vinerinikko, 15 apr 2011 20:23 
	                    [#]    RE:
 :))) | 
				
					|  
 | Miercurimotanul_alex, 20 apr 2011 14:24 
	                    [#]  
 intrebati o pisica sau un motan pentru ca au 9 vieti;) |  
				
					|  
 | Miercurimusilica, 20 apr 2011 14:26 
	                    [#]  RE:
 Eu nu stiu :-?? |  
				
					|  
 | Miercurisanmarco, 20 apr 2011 14:35 
	                    [#]  RE:
 Mai ai noua vieti....Atentie! | 
				
					|  
 | LuniMistic, 2 mai 2011 22:07 
	                    [#]  RE:
 9 vieti si-o moarte :)) deci totul are o limita. Tot acolo e. |  
				
					|  
 | Lunimotanul_alex, 2 mai 2011 22:16 
	                    [#]  RE:
 pt unii limita e aici, pentru altii, nu exista limita. tu unde te afli? |  
				
					|  
 | LuniMistic, 2 mai 2011 22:25 
	                    [#]  RE:
 Absolut totul are o limita, si rabdarea mea cu tine. |  
				
					|  
 | Lunimotanul_alex, 2 mai 2011 22:34 
	                    [#]  RE:
 pentru tine totul are limite, eu cred asta... |  
				
					|  
 | LuniMistic, 2 mai 2011 22:37 
	                    [#]  RE:
 Normal, tu nu cunosti limitele ?  Daca nu le cunosti nu le poti depasi. Si uite acum incerc sa o depasesc pe asta cu tine dar imi e cam dificil. |  
				
					|  
 | Lunimotanul_alex, 2 mai 2011 22:39 
	                    [#]  RE:
 cunosti universul?care e limita lui? |  
				
					|  
 | LuniMistic, 2 mai 2011 22:42 
	                    [#]  RE:
 Nu am de gand sa merg atat de departe . | 
				
					| 
 | LuniCatraa121, 2 mai 2011 18:32 
	                    [#]  
 eu am parte de destul de mult deja vu. e interesantă tema. foarte des am senzaţii de deja vu, adică mă gândesc că am mai făcut lucrul ăsta. |  
				
					|  
 | MarţiEnder, 3 mai 2011 12:37 
	                    [#]  RE:
 Ai mai murit ? |  
				
					|  
 | MarţiBenu, 3 mai 2011 13:18 
	                    [#]    RE:
 'ai maaa, nu fii :P :)) Cred ca vorbea de senzatia de deja-vu :) Pe scurt, e off-topic :-j | 
				
					|  
 | Marţimikethetracker, 3 mai 2011 13:54 
	                    [#]  
 DA..cred cu tarie ca exista viata dupa moarte ! Intr-o zi jucam fotbal cu niste prieteni ( eram de vreo 4-5 ore pe teren) si am crezut ca mor de foame ! Noroc ca era un magazin in apropiere si am revenit in lumea celor vii ! ;)) | 
				
					|  
 | Sâmbătămotanul_alex, 14 mai 2011 11:30 
	                    [#]  
 Omul fara nemurire este un animal rational. |  
				
					|  
 | Sâmbătămisterra, 14 mai 2011 18:34 
	                    [#]    RE:
 Huh? Expliciteaza, ca mi-a dat cu virgula. |  
				
					|  
 | Sâmbătămotanul_alex, 14 mai 2011 18:47 
	                    [#]  RE:
 "Fara credinta si Biserica, omul ramane un simplu animal rational si muritor, rationalitatea avînd doar caracterul  unei mai mari puteri de adaptare la conditiile cosmice decat restul dobitoacelor." Petre Tutea |  
				
					|  
 | Sâmbătămisterra, 14 mai 2011 18:56 
	                    [#]    RE:
 Vroiam sa imi epxplici in cuvintele tale, nu sa imi citezi din autori. La prima afirmatie nu ai folosit ghilimele, deci am dedus logic ca afirmatia iti apartine. | 
				
					|  
 | SâmbătăDiabolick, 14 mai 2011 19:24 
	                    [#]  RE:
 nu inteleg...deci cei necredinciosi sunt pur si simplu animale rationale?.... | 
				
					|  
 | Sâmbătăvalent, 14 mai 2011 19:31 
	                    [#]  RE:
 Cu credinta si Biserica ce e ? Un animal irational si la fel de muritor. |  
				
					|  
 | Sâmbătămotanul_alex, 14 mai 2011 19:39 
	                    [#]  RE:
 care ar mai fi sensul vietii fara Dumnezeu ? |  
				
					|  
 | SâmbătăDiabolick, 14 mai 2011 20:42 
	                    [#]  RE:
 care e sensul vietii cu dumnezeu |  
				
					|  
 | Sâmbătămotanul_alex, 14 mai 2011 21:38 
	                    [#]  RE:
 unii nu inteleg ca nu vor, iar altii ca nu pot. | 
				
					|  
 | Sâmbătămotanul_alex, 14 mai 2011 19:26 
	                    [#]  
 Cartile se fac din carti. Ca am citat s-au ca am scris ceva care nu este o idee a mea personala, ci din operele unor filozofi sau oameni inteligenti sa imi fie cu iertare. Eu sunt doar un simplu om care a incercat sa lumineze pe altii cu lumina altora, asa cum si eu am fost luminat. |  
				
					|  
 | Sâmbătămisterra, 14 mai 2011 19:52 
	                    [#]    RE:
 's-au' e in realitate 'sau. Si nu e nimic gresit sa citezi din carti, dar ca sa evitam confuziile ar fi indicate ghilimelele. In alta ordine de idei, vroiam doar sa vad perceptia ta asupra citatului, cum anume il interpretezi si intelegi. |  
				
					|  
 | Sâmbătămotanul_alex, 14 mai 2011 21:45 
	                    [#]  RE:
 Viata fara de Dumnezeu, e nimic, asa cum Marin Preda spunea in opera sa "Cel mai iubit dintre pamanteni", " Unde dragoste nu e nimic nu e". Trebuie sa acceptam ca  Dumnezeu ne-a creat pe noi si nu noi pe El. Discutiile ar fi mult mai ample ,si mult mai inalte decat cred unii trecatori si nu vreau sa intru in discutii inutile cu unii ca acestia. Cat priveste despre greseala gramaticala o recunosc. | 
				
					|  
 | Sâmbătămikethetracker, 14 mai 2011 19:54 
	                    [#]  
 Ya p-afara  Fumand-o marijuana con Santana Noi fumam cu popa  Si-ii luam in &&&& sutanaNu credem in Satana Daca o sa atingem Nirvana  Daca ne luam un pumn in bot Nu tipam dupa mama! >:) | 
				
					| 
 | Sâmbătăa.nicolas, 14 mai 2011 21:42 
	                    [#]  
 Nu vreau sa aflu :d . | 
				
					| 
 | Sâmbătă...me, 14 mai 2011 21:48 
	                    [#]  
 eu nu cred... | 
				
					| 
 | Sâmbătăa.nicolas, 14 mai 2011 21:53 
	                    [#]  
 Logic : Daca exista viata dupa moarte ar trebui sa existe inca o moarte pentru aceea  ''viata dupa moarte'' , s.a.m.d . |  
				
					|  
 | Sâmbătămotanul_alex, 14 mai 2011 22:02 
	                    [#]  RE:
 Dar daca viata de aici e pregatirea pentru cea vesnica, asa cum sustine Biserica? | 
				
					| 
 | JoiLuisNazario9, 11 apr 2013 00:04 
	                    [#]    
 ai pus intrebarea asta pentru toti copii de pe competitii? |  
				
					|  
 | Joimcara, 11 apr 2013 01:10 
	                    [#]    RE:
 "Copii"..?! |  
				
					|  
 | Joicrissstti, 11 apr 2013 01:42 
	                    [#]  RE:
 poate a uitat un i ... |  
				
					|  
 | Joimcara, 11 apr 2013 16:32 
	                    [#]    RE:
 Pe "Competitii" e normal.:))) | 
 | 
 |