Bucuresti, 10 mai 2007: Orange si Universal Music lanseaza in colaborare PrePay Music, o oferta unica pe piata si conceputa special pentru tineri, care imbina comunicarea mobila cu muzica si continutul multimedia de cea mai inalta calitate.
PrePay Music ofera 150 de sms-uri nationale gratuite si 2 MB de trafic la fiecare reincarcare cu minimum 7 euro in termen de 30 de zile, reduceri de 50% in Orange World pe wap, precum si acces la Music TV si Music Radio.
Orange si Universal Music au pregatit pentru comunitatea iubitorilor de muzica un website dedicat, www.orangemusic.ro. Site-ul este accesibil tuturor celor care doresc sa afle cele mai proaspete stiri din muzica si sa asculte ultimele hituri la Music Radio. Pe website utilizatorii PrePay Music vor avea posibilitatea sa participe la concursuri tematice cu premii si sa comande tonuri de apel si imagini cu cei mai buni artisti ai momentului.
Music Radio este un post de radio ce poate fi ascultat gratuit pe calculator sau prin podcast. Cu un singur click pe web, utilizatorii pot alege melodiile preferate: hituri hip-hop/R&B, pop/rock, alternative sau dance. Prin apel la 388 utilizatorii PrePay Music pot asculta Music Radio si pe telefonul Orange, gratuit pana la 1 iulie 2007.
Mai mult, utilizatorii care aleg planul tarifar PrePay Music vor putea accesa in Orange World site-ul wap dedicat. Aici gasesc stiri din muzica, pot participa la concursuri, comanda tonuri de apel si imagini din catalogul Universal la tarife cu 50% mai mici decat cele standard si pot viziona in exclusivitate pe telefon Music TV.
Special pentru comunitatea utilizatorilor PrePay Music, Orange va organiza o petrecere privata in luna iunie. Primii 2.500 de utilizatori PrePay Music care trimit la 399 un mesaj gratuit primesc o invitatie pentru 2 persoane la PrePay Music party cu Sophie Ellis-Bextor. Concertul artistei va fi transmis live pe www.orangemusic.ro si in Orange World.
“Preferintele tinerilor au evoluat in ultimii ani spre consumul de muzica digitala si continut multimedia, de aceea am creat acest produs care sa combine comunicarea mobila cu muzica si divertismentul. Este un concept unic pe piata care reuneste o serie de caracteristici specifice stilului de viata al tinerilor”, a declarat Thierry Millet, Director Comercial la Orange Romania.
“Vrem sa fim cat mai aproape de tinerii care iubesc muzica si am ales sa facem asta printr-o oferta care sa le aduca ceea ce ei isi doresc”, a declarat Ioana Fesnic, General Manager, Universal Music Romania.
“Prin lansarea ofertei PrePay Music, Orange si Universal Music spera sa faca un pas inainte in promovarea in randul publicului tanar a continutului digital legal si sa ii incurajeze pe tineri sa aprecieze calitatea la un pret atractiv”, a declarat Mihai Naie, Media & Marketing Manager, Universal Music Romania.
Detaliile despre oferta completa PrePay Music sunt disponibile pe www.orangemusic.ro.
despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu 8,271 milioane de clienti la sfarsitul primului trimestru al anului 2007 si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu aproape 160 milioane de utilizatori pe 5 continente.
La sfarsitul lunii martie 2007, Orange Romania a avut venituri de 283,3 milioane de euro, in crestere cu 29,1% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 46 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.
despre Universal Music Romania
Universal Music este prima casa de discuri majora din Romania. Parte a grupului Universal Music Group International, compania din Romania a fost infiintata in anul 2006 si a reusit intr-un timp scurt sa devina lider de piata, in mare parte datorita strategiei comerciale inovatoare. Universal Music Romania si-a propus si a reusit sa schimbe perceptia consumatorului asupra produselor muzicale internationale “scumpe”, aducand pe piata versiuni create special pentru Romania ale produselor frontline.
Universal Music este nu numai o companie care creeaza, produce si distribuie continut muzical, ci si o companie de marketing, factor caruia i se datoreaza in mare parte pozitia de lider mondial pe piata de muzica.
Universal Music Group este parte a grupului Vivendi, alaturi de companii precum SFR Telecom, Maroc Telecom, Canal +, Vivendi Games.
Universal Music Group functioneaza ca o retea de subsidiare, joint venture si licentiati in 75 tari. Universal Music Group este no.1 in tarile in care este prezent, tari ce reprezinta impreuna mai mult de 50% din vanzarile de muzica la nivel mondial, incluzand SUA si Marea Britanie.