| 
			| Answers |  |  |  | 
				
					|  
 | Sundaybufnitel, 7 feb 2010 20:43 
	                    [#]  
 da, exista palinca face minuni! | 
				
					| 
 | Tuesdaymikka, 30 mar 2010 20:24 
	                    [#]    
 palinca te face sa uiti da nu te trateaza... | 
				
					|  
 | TuesdaySkyler, 24 jan 2012 23:23 
	                    [#]  
 Stiu ca a trecut multa vreme de cand a "murit" tema asta, dar am nevoie de ajutorul vracilor :). De aproape doua saptamani sunt racit, servetelele nazale m-au bagat in faliment si tusea imi tot deranjaza somnul. Aveti ceva leacuri "babesti" pentru chestiile astea? Mentionez ca n-am luat pastile de loc si nici nu as vrea sa iau (doar sirop de tuse, ca nu ma mai intelegeam cu mama). |  
				
					|  
 | TuesdayBenu, 24 jan 2012 23:36 
	                    [#]    RE:
 Tusea e productiva sau uscata? |  
				
					|  
 | TuesdaySkyler, 24 jan 2012 23:42 
	                    [#]  RE:
 Uscata. E doar enervanta.... nu se desprind plamanii inca | 
				
					|  
 | TuesdayGabi, 24 jan 2012 23:54 
	                    [#]    RE:
 Ceaiuri cu miere ai incercat ? |  
				
					|  
 | TuesdaySkyler, 24 jan 2012 23:56 
	                    [#]  RE:
 Nu. Am incercat ceai verde, ceai negru, ceai de soc, ceai verde cu menta si scortisoara... dar fara miere |  
				
					|  
 | Wednesdaymcara, 25 jan 2012 00:37 
	                    [#]    RE:
 Eu zic sa incerci un doctor. Am un coleg care a facut exact ce faci tu...a dus o raceala puternica insotita de tuse pe picioare pana cand l-au internat in spital cu pneumonie. |  
				
					|  
 | WednesdaySkyler, 25 jan 2012 00:41 
	                    [#]  RE:
 Eu unul zic ca la mine nu e puternica (sau asa puternica). Doar ca inca imi mai curge nasul si tusesc. Nu am febra, nu am dureri de cap sau sa ma simt slabit. |  
				
					|  
 | WednesdayBenu, 25 jan 2012 01:05 
	                    [#]    RE:
 Tratament babesc, cu leac. De fapt, ti le dau pe amandoua, incercate de mine :P Se merge frumos la piata, se sta de vorba cu taranul roman, se clatina din cap din cauza preturilor, se deschide portofelul, se cumpara diverse (scrie mai la dreapta) si se pleaca catre casa cu 2 ridichi negre. Ajungi acasa, dai Buna Ziua - de preferat Buna Seara, ca trebuie sa fie seara - si se intra vitejeste in bucatarie. Se ia un cutit, se taie pe din doua o ridiche din aia - pe orizontala, nu pe verticala, ca mai stim noi o colega de birou... :-" - se scobeste cam jumatate cu lingurita interiorul - dar nu mult, ca asa trebuie - se toarna frumos 2-3 lingurite de zahar in scobitura si se lasa pe masa, intr-o farfurie. Sau mai bine intr-un castron. Ori si mai bine intr-o cana mai mare. Fara sa se miste. Cu parte ataiata in sus, evident. Astfel incat peste noapte sa se stranga sucul de la ridiche din cauza acelui zahar. Si se iese din bucatarie cu pasi mici-mici, sa nu sperii gandacii. Daca n-ai, mai bine. Eu am avut si nu eram prea prieteni. Pana cand s-a mutat vecina care ii producea. Si am dat in toata casa si pe scara blocului + subsol cu ceva solutii. Si ne-am luat La revedere. Sper eu pt toata viata. In fine... Siiiiiiiiiiiiii, se merge la somn. Sau pe site-ul diseara.ro ;)) De dimineata, de preferat inainte de a manca, cu vreo ora, sa bei sucul din jumatatea aceea de ridiche. Si sa nu mai bei sau sa mananci nimic timp de o ora, cum ziceam cu un rand mai sus. Dupa ce-ai facut asta, repeti operatiunile cu scobitura si cu zaharul, in cealalta jumatate de ridiche, ca sa bei sucul ala seara, inainte de a te baga la somn, dupa care nu mai bei si nu mai mananci nimic. Si repeti miscarea cu vreo 2-3 ridichi.  A doua faza e aia cu ceaiul de coji de ceapa. Din alea uscate. Adica frunzele alea de le arunca mama-ta dupa ce-ti toaca tie niste ceapa sa o caleasca pt o tocanita de pui sau o friptura la cuptor... da' sa trecem peste d-astea ;)) Revin in urmatorul comentariu :P | 
				
					|  
 | Wednesdaymcara, 25 jan 2012 01:06 
	                    [#]    RE:
 Treaba ta, pana la urma tot la pastile ajungi. Cu cat incepi mai repede, cu atat trece mai repede! |  
				
					|  
 | WednesdaySkyler, 25 jan 2012 08:44 
	                    [#]  RE:
 Ati castigat in fata farmaciei naturiste :P Mi-am sunat medicul si urmeaza sa ma duc la un control. | 
				
					|  
 | WednesdayBenu, 25 jan 2012 01:14 
	                    [#]    RE:
 Eu, din nou. Ziceam ca iei un ibric, pui apa la fiert, lasi sa clocoteasca, arunci claie peste gramada frunzele de ceapa - daca ti se pare initial ca sunt murdare de pamant, poti sa le clatesti putin cu apa rece inainte, dupa care sa le lasi sa se scurga (asta, daca n-ai rabdarea mea sa le stergi pe fiecare in parte cu servetele de bucatarie :))) ) - si le lasi acolo, sub o farfurioara, capacel sau ce pui tu peste ibric, la "infuzat", vreo 15 minute. Hai 20, ca poate mai ai ceva treaba prin casa. Dupa care strecori si bei. Bine, nu foarte fierbinte, ca te arzi pe gat. p.s. tocmai mi-a adus o prietena aminte de ceaiul de urzica - planta naturala (gasesti la Plafar, tot asa prin metoda: ajungi la piata, stai de vorba cu vanzatoarea, clatini din cap in functie de preturi etc). Am tinut sa precizez ca TREBUIE planta naturala, ca pliculetele alea eu le folosesc de obicei cand vreau sa-mi creez apa colorata in loc de ceai. Tare "fabricate" mi se mai par... :| Diferenta intre ceaiul de ceapa si cel de urzica, este ca pe asta de urzica, trebuie sa-l bei cat se poate de fierbinte. Adica, cat poti tu sa-l bei de fierbinte. Altfel... il bei ca fapt divers. Mai, eu sper sa te ajute cu ceva ce ti-am zis aici, nu de alta, dar 2 sunt verificate de mine si cea de-a 3-a de prietena mea. Deci, cum nu stai de vorba cu o fantoma si nici tuse n-am, pot sa-ti spun ca mi-au facut bine. DAR! Daca e vorba de tuse productiva... atunci te trimit ori la farmacie, ori la medic. Ca nu e de glumit cu aia cu secretii. p.p.s. fumezi?! |  
				
					|  
 | WednesdaySkyler, 25 jan 2012 08:42 
	                    [#]  RE:
 Din ce-am citit aici, se pare ca o sa trec si pe ceva medicamente. O sa incerc sfatul tau cu sucul de ridichii. Multumesc! Cat despre celelalte doua, nu stiu ce sa zic. Mama folosea cojile de ceapa sa vopseasca ouala de Paste (pur si simplu le fierbea in "ceaiul" ala :D). Cand am citit de ceaiul de ceapa, m-am gandit la "Dennis the menace", cand bea ala ceai din nu stiu ce radacina si se face negru pe la gura. Cat despre urzica, stiu cand fierbea tot mama urzici pentru puii de curca, si nu miroseau prea apetisant. Deci ma rezum doar la ridichii, care imi plac. Dar o sa fac o vizita si pe la un medic... De fumat, ocazional. Cand ies la o cafea sau o bere, mai fumez (nu asa des), in rest nu simt nevoia si nici placerea de a fuma. | 
				
					|  
 | Wednesdaynikko, 25 jan 2012 09:10 
	                    [#]    RE:
 Am facut si eu ca tine, am refuzat medicamentele, credeam si speram ca-mi va trece de la sine. Am ajuns de urgenta( am fost ,,refuzata" de spitalul din oras) la Spitalul nr 3 din Craiova,unde am stat 2 saptamani, apoi  a trebuit sa iau vreo 3 luni antibiotice si nici acum nu am plamanul 100% vindecat desi au trecut vreo 15 ani de atunci.  Am baut si ceai de ceapa. E bun...daca te tii de nas :))) Asadar, mergi de urgenta la medic. Sanatate! >:D< | 
				
					|  
 | WednesdayBeeBee, 25 jan 2012 10:52 
	                    [#]    RE:
 sirop de muguri de brad...la mine functioneaza perfect...fara ceaiuri ca si asa gatul este destul de iritat...:) | 
				
					| 
 | SaturdayAdyctin, 5 may 2012 18:36 
	                    [#]    
 Sanatate fara pastile Bicarbonatul + lamaia previne si trateaza cancerul de san,prostata,colon,etc. BEŢI ZILNIC LIMONADĂ CU APĂ ŞI E FOARTE BINE DACĂ SE ADAUGĂ O LINGURIŢĂ DE BICARBONAT. Lămâia (Citrus limonum Risso, Citrus limon (L) Burm, Citrus medica) este un produs miraculos pentru a ucide celulele canceroase. Este de 10.000 mai eficient decât chimioterapia. De ce nu am aflat de asta? Fiindcă există organizaţii interesate să găsească o versiune sintetică, care să le permită să obţină câştiguri fabuloase. Aşa că, de acum înainte poţi să ajuţi un prieten care are nevoie, spunându-i că este favorabil să bea lămâie cu bicarbonat ca să prevină boala. Gustul este agreabil şi bineînţeles nu produce efectele oribile ale chimioptrapiei. Şi dacă ai posibilitatea, plantează un lămâi (copac) în curtea sau în grădina ta. Toate părţile sunt utile. Prima dată când vrei să bei un suc, cere-l din lămâie naturală, fără conservanţi. Câte persoane mor în timp ce acest secret a fost păstrat ca să nu pună în pericol profiturile multimilionare ale marilor corporaţii? Aşa cum se ştie  lămâiul arbore este mic. Nu ocupă mult loc, este cunoscut cu numele de limonero, lămâi, lima. Fructul este un citric. Pulpa se poate mânca ca atare sau se foloseşte în mod normal la băuturi, şerbet, dulciuri. Interesul pentru această plantă se datorează puternicelor sale efecte anti-cancerigene. Deşi i se atribuie mult mai multe proprietăţi, cea mai interesantă este aceea de a avea efect asupra chisturilor şi tumorilor. | 
				
					| 
 | SaturdayAdyctin, 5 may 2012 18:37 
	                    [#]    
 (continuare)            Această plantă este un remediu împotriva cancerului verificată în toate felurile de cancer. Bicarbonatul schimbă PH-ul corpului, şi se afirmă că este de mare folos în toate felurile de cancer (notă: cancerul este produs de o ciupercă numită Candida....şi se recomandă tratamentul cu bicarbonat împotriva bolii!)  Este considerat că un agent anti-microbian cu spectru larg împotriva infecţiilor  bacteriene şi  ciupercilor care trăiesc în mediu acid, dar adăugând bicarbonatul în limonadă se schimbă PH-ul organismului; este eficient împotriva paraziţilor interni, viermilor, reglează tensiunea arterială mare şi este antidepresiv, combate tensiunea şi tulburările nervoase. Sursa acestei informaţii este fascinantă. Provine de la cei mai mari fabricanţi de medicamente din lume, care afirmă că după mai mult de 20 probe de laborator, realizate începând din 1970 frotiurile au arătat că distruge  celulele maligne în 12 tipuri de cancer, inclusiv cel de colon, de sân, de prostată, de plămân, de pancreas. | 
				
					|  
 | SaturdayREBELLED, 5 may 2012 18:57 
	                    [#]  
 D-na doctor adyctin, facand apel la vastele d-vstra cunostinte de medicina bio, combinate totodata cu agricultura lamaiului,si facand abstractie de simtul umorului de care dati dovada uneori, va cer 5 minute de sinceritate pentru a ma scoate din ceata intr-o problema: aveti o vaga idee de ce cu preponderenta dupa un consum regulat de limonada seara, dimineata ma scol al doilea?!!...:P |  
				
					| 
 | SaturdayAdyctin, 5 may 2012 19:05 
	                    [#]    RE:
 Garantat te vei trezi mereu al doilea: primul se trezeste  Gogu Senior!(adica taica-tu') ;)) :P |  
				
					|  
 | SaturdayREBELLED, 5 may 2012 19:20 
	                    [#]  RE:
 Sunteti de admirat, pe cuvant...o sa-i aduc la cunostinta si lui mama despre cunostintele d-vstra in ale sculatului!...:)) |  
				
					| 
 | SaturdayAdyctin, 5 may 2012 19:30 
	                    [#]    RE:
 Nu te mai obosi, de la doamna mama ta stiu! :)) |  
				
					|  
 | SaturdayREBELLED, 5 may 2012 19:44 
	                    [#]  RE:
 Mda, celebrul gen feminin ce nu poate pastra un secret... oricum admir ca ati folosit exprimarea cu ''doamna mama ta'' in loc de mai cunoscuta ''doamna ma-ta''..;)) |  
				
					| 
 | SaturdayAdyctin, 5 may 2012 19:55 
	                    [#]    RE:
 :))) Asa mah, gura-bogata...da tot din casa! :P | 
				
					| 
 | Thursdayvasilica22, 14 feb 2013 10:41 
	                    [#]    
 Eu am folosit niste suplimente alimentare pentru slabit. Se cheama acaiberry900 si le-am luat de pe http://acaiberry900.ro  Au fost destul de eficiente pentru mine deoarece am dat jos din kilograme si m-am simtit destul de energica. Partea frumoasa e ca am scapat si de balonare. Voi ce suplimente folositi pt slabire?   |  
				
					|  
 | ThursdayCristian, 14 feb 2013 16:30 
	                    [#]  RE:
 Asta e un nou mod de a face reclama ?   | 
				
					| 
 | Fridayvasilica22, 15 feb 2013 13:31 
	                    [#]  
 Eu acel produs l-am folosit,si am incercat sa zic si altor persoane despre el:). |  
				
					|  
 | FridayCristian, 15 feb 2013 17:29 
	                    [#]  RE:
 Ok . Eu nu cred in acele produse chiar deloc ! Nu le-am incercat . La mine a mers cu o dieta si cu mult sport si am obtinut rezultatele pe care nu o sa le obtii cu toate pastilele din lume . ;) |  
				
					|  
 | FridayEvioana, 15 feb 2013 17:41 
	                    [#]  RE:
 Asa e (din pacate :P ) trebuie mult sport... Pastilele astea "minune" au efect zero. | 
				
					|  
 | Fridaydrtelus, 15 feb 2013 23:29 
	                    [#]    RE:
 Rezultate bune da si Spirulina 1000 mg. de Hofigal. |  
				
					|  
 | SaturdayGore, 16 feb 2013 14:12 
	                    [#]  RE:
 Iesi mai ieftin cu plasturii. De orice firma. Pe gura. |  
				
					|  
 | Saturdaydrtelus, 16 feb 2013 14:35 
	                    [#]    RE:
 Olteanca cu plasturi pe gura... unde ai mai vazut? Voi sunteti ca pitigoii in colivie, daca nu vorbiti... sucombati! :)))))  :*:*:* |  
				
					|  
 | MondayE-one, 18 feb 2013 14:02 
	                    [#]  RE:
 Asta trebuie propusa la "bancul zilei".  :))) |  
				
					|  
 | Mondaydrtelus, 18 feb 2013 20:18 
	                    [#]    RE:
 Asta-mi mai trebuie acum... dupa ce am deranjat diseristii de etnie maghiara, sa mai supar si oltenii, iar cu astia nu te joci ca-s iuti la manie! :) |  
				
					|  
 | MondayGore, 18 feb 2013 20:55 
	                    [#]  RE:
 De ce sa nu te joci cu noi?? Nu-ti fie frica! Ne putem juca de-a nemtii si evreii. Tu erai evreii...:D |  
				
					|  
 | Mondaydrtelus, 18 feb 2013 21:13 
	                    [#]    RE:
 Da... dar evreii din anii '50 - '70, cand erau sefii marilor banci ale lumii. :D | 
				
					| 
 | Mondayvasilica22, 18 feb 2013 10:10 
	                    [#]  
 Sunt si suplimente care functioneaza:).DAca se tine un regim adecvat si se face sport in timpul curei , imposibil sa nu dai jos cateva kilograme! | 
				
					| 
 | Tuesdayalexandradinu, 26 feb 2013 16:01 
	                    [#]    
 La mine dieta acai berry a functionat. Am luat 2 cutii de acaiberry900 si le-am folosit pe parcursul a doua luni. Rezultatele au fost bunicele chiar daca nu am  urmat exercitiile fizice si dieta asa cum scria pe cutie! |  
				
					|  
 | TuesdayEvioana, 26 feb 2013 16:41 
	                    [#]  RE:
 Si eu am folosit o cutie de Acay berry timp de o luna, 2 pilule pe zi. Zero rezultate. :| | 
				
					|  
 | TuesdayCristian, 26 feb 2013 19:53 
	                    [#]  
 N-am gasit o alta tema in care sa ma 'laud' asa ca o fac aici . :))) Maine se face un an de cand mi-am schimbat stilul de viata . Am inceput pe 27 februarie acest regim : Imagine ataşată  . L-am tinut mai mult de 3 luni ( cat e indicat pe foaie ) . Din octombrie m-am apucat de mers la sala . La sala pe langa grupa de muschi pe care o lucrez in fiecare zi mai fac si 3 km de banda in 5 sau 6 din 7 zile pe saptamana . De un an am trecut doar pe apa plata , nu mai stiu ce gust are pepsi , coca , etc .   Rezultatul : - 27 de kg . :X |  
				
					|  
 | TuesdayGore, 26 feb 2013 20:02 
	                    [#]  RE:
 27?? Acum umbli cu pietroaie-n buzunare, sa nu te ia vantul, cred... Felicitari!!! Mare ambitie ai...>:D< :*:*:* |  
				
					|  
 | TuesdayCristian, 26 feb 2013 20:13 
	                    [#]  RE:
 :)))))) Noroc ca aici nu prea bate vantul . >:D< :* :* :* :* |  
				
					|  
 | TuesdayGore, 26 feb 2013 20:17 
	                    [#]  RE:
 Sunt curioasa... cum te-ai simtit in ziua in care ai "mancat" doar apa? :| |  
				
					|  
 | TuesdayCristian, 26 feb 2013 20:35 
	                    [#]  RE:
 Mai ales ca a trebuit sa o tin dupa ziua in care am mancat doar fructe . :| Am ales o zi care sa cada duminica sa pot lenevi toata ziua . :)) | 
				
					|  
 | Tuesdayvalent, 26 feb 2013 20:39 
	                    [#]  RE:
 Slabule ! :* |  
				
					|  
 | TuesdayCristian, 26 feb 2013 20:40 
	                    [#]  RE:
 Valentule ! :)) :* | 
				
					|  
 | TuesdayFr33zy, 26 feb 2013 22:10 
	                    [#]    RE:
 Cura asta da rezultate, am vazut si eu cazuri :) Bravo! | 
				
					| 
 | Wednesdayvasilica22, 27 feb 2013 11:43 
	                    [#]  
 AlexandraDinu u cand ai luat suplientele alea ai facut si sport?Eu le iau de o saptamana si ma simt mega energica. Faza e ca nu-mi mai e foame:).Daca mananc asa putin o sa ma imbolnavesc de stomac? Mersi! |  
				
					|  
 | WednesdayCristian, 27 feb 2013 20:24 
	                    [#]  RE:
 " alexandradinu  La mine dieta acai berry a functionat. Am luat 2 cutii de acaiberry900 si le-am folosit pe parcursul a doua luni. Rezultatele au fost bunicele chiar daca nu am  urmat exercitiile fizice si dieta asa cum scria pe cutie!  " | 
				
					|  
 | FridayBenu, 17 may 2013 08:45 
	                    [#]    
 Tocmai suna vecina stresanta la usa. Sa-mi aduca un lighean cu flori de soc. Asa frumos miros la mine in bucatarie!!! ♥ p.s. intrebare pentru cei care au mai des contact cu asemenea plante decat mine: ce sa fac cu ele?! Pana nu se usuca de tot, daca se poate. Daca nu, dupa ce s-au uscat suficient :) |  
				
					|  
 | Fridaytincan, 17 may 2013 11:24 
	                    [#]  RE:
 Socata !? :D |  
				
					|  
 | Fridayaisha, 17 may 2013 14:48 
	                    [#]  RE:
 Lasata o zi- doua in plus la fermentat , pusa in sticle speciale, in care adaugam cateva boabe de orez, astupata si legata bine... => o sampanie dintre cele mai fine. :D |  
				
					|  
 | Fridaytincan, 17 may 2013 14:58 
	                    [#]  RE:
 Suna bine, dar stomacul meu nu se prea impaca cu socata acidulata, am mai incercat :D Orezul pentru ce e ? |  
				
					|  
 | Fridayaisha, 17 may 2013 15:13 
	                    [#]  RE:
 Afrodisiac...:D (sa sara pe tine, cand te vede...:))))) ) |  
				
					|  
 | Fridaynikko, 17 may 2013 15:20 
	                    [#]    RE:
 Si daca sar barbatii? |  
				
					|  
 | Fridayaisha, 17 may 2013 15:25 
	                    [#]  RE:
 Eu ziceam de sampanie, sa-l stropeasca... :D | 
				
					|  
 | Fridaynikko, 17 may 2013 15:10 
	                    [#]    RE:
 Si o lamaie. |  
				
					|  
 | Fridayaisha, 17 may 2013 15:14 
	                    [#]  RE:
 Maxim doua... :D | 
				
					|  
 | SaturdayBenu, 18 may 2013 11:30 
	                    [#]    RE:
 Daca ai zis fermentat, inseamna ca o sa iasa o qestie cu acid. Si n-am mai baut lichide acidulate de muuuult timp. Dar o sa retin reteta pentru altadata, multumesc frumos :* |  
				
					|  
 | Saturdayaisha, 18 may 2013 11:34 
	                    [#]  RE:
 Iese ceva de consumat la ocazii speciale, mai, draga...  :* | 
				
					|  
 | FridaySkyler, 17 may 2013 11:32 
	                    [#]    RE:
 Dupa ce se usuca de tot, ceai. Pana nu se usuca, socata. :) |  
				
					|  
 | Fridaytincan, 17 may 2013 11:38 
	                    [#]  RE:
 Se poate face socata si din plante uscate, dar din ceva mai multe decat proaspete :P | 
				
					|  
 | FridayE-one, 17 may 2013 13:16 
	                    [#]  RE:
 Le usuci intre doua coli de hirtie, puse in strat foarte subtire, intr-un loc aerisit si pe cit se poate umbrit. Uscate le folosesti pt ceai (infuzie). Impreuna cu menta si lamiie rezulta o bautura foarte buna, iarna ca si vara, calda sau rece. Atentie: sint diuretice asa ca rinichii tai o sa fie fericiti. |  
				
					|  
 | SaturdayBenu, 18 may 2013 11:27 
	                    [#]    RE:
 Bun, multumesc :) | 
				
					|  
 | Saturdaynictud, 18 may 2013 15:55 
	                    [#]  RE:
 Foarte Important , pentru ca altfel se altereaza, se pare :uscarea florilor de soc precum si a celor de salcam, se face la soare, pentru ca aceasta sa dureze cat mai putin. Am remarcat asta, pentru ca, asa este, de regula, plantele medicinale se usuca la umbra si curenti de aer...  :) | 
				
					|  
 | TuesdayCrinax, 28 may 2013 15:47 
	                    [#]  
 as avea nevoie de ajutor.. am probleme cu stomacul. acum 10 ani medicii au descoperit ca am ulcer, pe baza de stres si alimentatie proasta..de vreo 2 luni am slabit ft mult..si problema e ca dupa ce ma fortez sa mananc (pentru ca senzatia de foame nu o mai am, pot sa stau si 2 zile fara sa mananc)  vomit..orice as manca.. |  
				
					|  
 | Tuesdaytincan, 28 may 2013 15:56 
	                    [#]  RE:
 Si ai mai fost la doctor ? Asta e primul lucru pe care trebuie sa-l faci, iar daca nu esti multumita de sfatul unuia, cere-l si pe-al doilea. Incearca sa iti organizezi tu un program de mancat, de 4-5 ori pe zi, dar nu mult, doar cat sa nu iti fie gol stomacul, ca astfel senzatia ar fi mult mai rea. Nu poti sa stai nemancata atat de mult, doar inrautatesti situatia. Iar mancarea ... sa fie una usor de digerat, nu stiu ce exemple sa-ti dau sa fie si corecte, dar poti gasi idei si pe net. Programeaza-te la doctor cat mai curand ! |  
				
					|  
 | TuesdayCrinax, 28 may 2013 16:06 
	                    [#]  RE:
 adevarul e ca nu am mai fost de mult la medic..dar problema e ca inca nu mi.am facut actele aici in italia..si sa ma duc la medici privati ma costa prea mult.. si momentan nu am bani..trebuie sa ma mut..caut chirie..munca nu am momentan pt ca renoveaza centrul unde munceam..e aiurea.. |  
				
					|  
 | Tuesdaytincan, 28 may 2013 16:12 
	                    [#]  RE:
 Atunci roaga pe cineva din tara sa iti faca si sa-ti trimita un card de asigurare pentru strainatate, nu stiu exact cum se numeste, se poate face la CAS si cred ca e gratis. Dureaza ceva pana e gata, asta e dezavantajul. Trebuie sa faci ceva, nu e de joaca cu ulcerul, mai ales daca nu te-ai mai "controlat" demult. |  
				
					|  
 | TuesdayCrinax, 28 may 2013 16:22 
	                    [#]  RE:
 am sa ma interesez..sau na..in cel mult 2 luni pot sa imi fac si eu actele si atunci am sa merg la medic..pana atunci..doamne ajuta.. ma gandeam ca poate stie careva de aici ceva metode naturiste sau ma poate ajuta cu un sfat pana atunci.. ms mult tincan :* |  
				
					|  
 | Tuesdaytincan, 28 may 2013 16:27 
	                    [#]  RE:
 Sper sa rezolvi cumva, sa ne mai spui :P Cu placere :* | 
				
					|  
 | Tuesdayaisha, 28 may 2013 17:48 
	                    [#]  RE:
 Crina, nu stiu daca poti incerca (daca-ti plac), dar fratele meu a scapat de ceva asemanator (vomita tot ce manca, de ziceam ca-si arunca sufletul afara...:|) cu ajutorul maslinelor; a cumparat un kg. Dupa care le pui pe masa, le numeri si faci un calcul sau , daca ai un cantar bun, incepi sa iei, pana ajungi la 1/2 kg., in felul urmator: in prima zi-una, a doua zi- doua si asa mai departe. Dupa ce ai mancat jumatate, continui descrescator, pana le termini. Se inghit cu tot cu samburi. |  
				
					|  
 | Tuesdaytincan, 28 may 2013 17:54 
	                    [#]  RE:
 Masline verzi, nu ? |  
				
					|  
 | Tuesdayaisha, 28 may 2013 18:01 
	                    [#]  RE:
 Negre, nu verzi. Probabil sunt bune si cele verzi, nu stiu. Eu mananc destul de multe, mai ales din cele nesarate, obicei de care vreau sa scap, dar tot aman... :( Stii ca pisicile sunt bune pe langa casa omului, deoarece simt ceea ce este rau in mancare? Daca le dai un salam- ceva si nu-l mananca, arunca-l fara ezitare! Eu am avut un motan- Iubi- care manca masline. Murea dupa ele... ei, bine, de astea nesarate nu se atingea. Explicatia este ca, pentru a rezista, in lipsa sarii, au ceva pe post de conservant in ele. |  
				
					|  
 | Tuesdaytincan, 28 may 2013 18:15 
	                    [#]  RE:
 Stiam ca cele verzi sunt mai bune, dar n-as stii sa si zic de ce. De care obicei vrei sa scapi? Sa nu mai mananci din cele nesarate (cu conservant)?  Eh, pisici poate, dar dupa caini sa nu te iei :)) Are taica-meo unul la servici, bietul ar manca orice. Si varza murata, ceapa, cartofi, castraveti, coji de la cele dinainte ... ca un apucat, era in stare sa-ti ia si mana cand ii dadeai :D Haioasa imaginea cu o **** mancand masline :)) |  
				
					|  
 | Tuesdayaisha, 28 may 2013 18:21 
	                    [#]  RE:
 Iti dai seama ca nu am de ce sa renunt la masline... De cele nesarate vrau sa scap, ca am ajuns de mananc si 2-300 de grame odata... :| Am facut pizza odata si am lasat masa din bucatarie plina de faina si punga cu masline pe un colt al mesei, ca aveam musafiri si am iesit in gradina. Cand ne-am intors, Iubi era pudrat si lupta cu ultima maslina, printre samburi, zeama si punga rupta...Da, a fost un tablou memorabil! :X | 
				
					|  
 | TuesdayCrinax, 28 may 2013 19:39 
	                    [#]  RE:
 da..am auzit si asta..si faza cu cartoful crud..si o linguritza de palinca cu propolis dimineata pe stomacul gol..dar nimic din toate astea nu m-au ajutat pana acum.. |  
				
					|  
 | TuesdayFr33zy, 28 may 2013 21:13 
	                    [#]    RE:
 Palinca? Incearca mai degraba lapte cu propolis, palinca nu cred ca e bine, mai ales pe stomacul gol. Precis tratamentul asta il ai de la catanedelcu :)) Am si eu probleme cu stomacul, tot din cauza stresului, intr-un an am slabit 7 kg. Iti recomand sa faci o gastroscopie cand vii in tara sau rezolva-ti acolo cu eurocardul. Lucrurile se pot agrava, nici nu stii cati tineri ajung la urgenta cu hemoragii... :( |  
				
					|  
 | Wednesdaytincan, 29 may 2013 00:01 
	                    [#]  RE:
 Aveam mai demult niste bitter suedez care cica ar fi fost bun si pentru afectiuni de-astea, o fi o farama de adevar si in asta, dar in momentul de fata orice acid nu are cum sa-i faca bine cred. | 
				
					|  
 | ThursdayCrinax, 30 may 2013 15:04 
	                    [#]  RE:
 palinca cu propolis mi-a recomandato un medic naturist..a zis ca ajuta la cicatrizarea ranii..palinca e ca un fel de spirt si mierea un pansament..bho..pai eu am slabit 10 kg pana acum..in 4-5 luni.. | 
				
					|  
 | TuesdayFr33zy, 28 may 2013 21:16 
	                    [#]    RE:
 Incearca si cu maslinele si samburii aishei. Am auzit si eu ca fac bine. | 
				
					|  
 | Tuesdayvalent, 28 may 2013 16:27 
	                    [#]  RE:
 Trebuie sa mergi rapid la un medic gastroenterolog ! |  
				
					|  
 | TuesdayCrinax, 28 may 2013 16:29 
	                    [#]  RE:
 asta stiu..am explicat dc nu pot sa merg deocamdata mai sus lui tincan.. |  
				
					|  
 | Tuesdayvalent, 28 may 2013 16:43 
	                    [#]  RE:
 Eu zic sa mergi urgent, nu astepta doua luni. Nici macar doua zile. Du-te in regim de urgenta, mai da-le incolo de acte. Banuiesc ca exista si acolo ca peste tot in lume macar un ambulatoriu pt cazuri relativ grave. Macar sa iti puna un diagnostic si sa it prescrie niste medicamente. |  
				
					|  
 | TuesdayCrinax, 28 may 2013 16:53 
	                    [#]  RE:
 exista pronto soccorso.. adica un fel de urgente..dar acolo merg astia cu accidente sau cu cazuri urgente si grave..sincer nu am fost sa vad.. |  
				
					|  
 | Tuesdaytincan, 28 may 2013 16:56 
	                    [#]  RE:
 Citez de la Fr33zy : "Oamenii vin la urgente si cu dureri de stomac". :D | 
				
					|  
 | Tuesdayvalent, 28 may 2013 17:05 
	                    [#]  RE:
 Daca tu dai afara tot ce mananci inseamna ca nu asimilezi nimic in organism, slabesti, te deshidratezi si urmarea poate fi grava. Deci eu zic ca te incadrezi la cazuri urgente. Incearca sa mergi, asa cum am zis, macar pt un diagnostic si o reteta medicala. Poate te si interneaza, nu se stie. Important e sa ai un diagnostic si medicamentele necesare. | 
				
					|  
 | Tuesdayvalent, 28 may 2013 17:12 
	                    [#]  RE:
 Sa-ti dau un exemplu cu mine.. Prin 2005 am avut oarecum aceleasi simptome: nu aveam pofta, imi era greata si sa vad mancare, plus un pic de febra. Dupa o saptamana de stat acasa m-am dus la spital direct. Aia nu m-au intrebat de acte, ce lucrez, daca lucrez, m-au internat pe loc si m-au pus direct pe perfuzii 3 zile dupa care m-au mai tinut vreo 7 pe medicamente. |  
				
					|  
 | TuesdayCrinax, 28 may 2013 19:40 
	                    [#]  RE:
 pff..nu ma speria..eu nu cred ca sunt chiar asa grav..adica na.. :( | 
				
					|  
 | TuesdayCrinax, 28 may 2013 19:44 
	                    [#]  RE:
 acum un an de zile a fost operat bunicul meu de ulcer..si e ft grav la el..dar na.. ma gandesc ca el fiind batran..si organismul e mai slabit si asa..oricum acum la ultima vizita, medicii nu ii mai dau sanse mari sa mai traiasca.. | 
				
					|  
 | Tuesdaynictud, 28 may 2013 19:54 
	                    [#]  RE:
 Ulcerul este o chestie foarte serioasa . Incearca Omeprazol ,capsule gastrorezistente la noi se dau fara reteta, dincolo nu stiu cred ca trebuie reteta .Dimineata, inainte de masa cu 30 minute. Vezi ce se-ntampla ,pana-ntr-o saptamana.  Fara cafea, tigari,alcool, piper, sare deloc si tot ce ai observat ca iti da dureri dupa ce mananci . Bauturile nu reci nici fierbinti ( chiar si apa)... |  
				
					|  
 | TuesdayCrinax, 28 may 2013 20:05 
	                    [#]  RE:
 stiu..astea le luam in romania..dar aici fara reteta nu poti sa le iei..si pana nu imi rezolv actele sa am medic de familie.. alcool nu consum..dar cafeaua si tigara imi sunt nelipsite..am ceva probleme acum..si imi e greu sa le las la stres..dar cred ca am sa imi dau toata silinta sa reusesc.. |  
				
					|  
 | Tuesdaynictud, 28 may 2013 20:16 
	                    [#]  RE:
 Bafta!...   :)  :* |  
				
					|  
 | ThursdayCrinax, 30 may 2013 15:05 
	                    [#]  RE:
 multumesc frumos :* | 
				
					|  
 | Tuesdayvalent, 28 may 2013 20:20 
	                    [#]  RE:
 Cafeaua si tigara, otrava curata in situatia asta ! |  
				
					|  
 | TuesdayFr33zy, 28 may 2013 21:15 
	                    [#]    RE:
 Corect. | 
				
					|  
 | ThursdayCrinax, 30 may 2013 15:05 
	                    [#]  RE:
 stiu.. :( | 
				
					|  
 | TuesdayFr33zy, 28 may 2013 21:18 
	                    [#]    RE:
 Exista spitale cu compartimente de urgenta specializate. Acolo trebuie sa ajungi. | 
				
					|  
 | Mondayzzat.net, 19 may 2014 17:41 
	                    [#]    
 Nu poate exista un anume tratament naturist pentru orice. Sunt impartite. Exista si alimente spre exemplu care ne ajuta la ameliolarea mai multor parti ale corpului. EX: Tratamente naturiste pentru varice Milioane de oameni din intreaga lume sufera de varice, iar femeile sunt principalele victime. Acest lucru se intampla din cauza progesteronului, un hormon feminin care promoveaza dilatarea venelor si dezvolta efectele sale pe suprafata pielii. Problema afecteaza de obicei persoanele de peste 30, sau cei care in timpul lucrului stau mult in picioare. Cu toate acestea, principala cauza a varicelor poate fi si mostenirea. Daca aveti o ruda apropiata care sufera de varice, consultati un chirurg vascular. Varicele apar in primul rand ca o umflatura urmata de-a lungul venelor, crampe musculare si o senzatie de oboseala in spatele genunchilor. Ca prevenire, nu incercati sa utilizati ceva care afecteaza fluxul normal de sange. Principalii vinovati de producerea venelor varicoase sunt, de obicei, pantofii cu toc inalt, pantofi stramti, curele si imbracamintea stramta. Ciorapii pentru varice sunt, de asemenea, aliati buni pentru a evita aceasta problema. Un alt sfat important pentru femeile care au o tendinta de a dezvolta varice este sa acorde atentie la dieta: incetati sa folositi condimente puternice (cum ar fi piper), produse din carne, alimente grase, cum ar fi ciocolata, margarina, alimente prajite si produse lactate. In mod ideal, inlocuiti-le cu alimente sanatoase: cereale integrale, fructe proaspete in fiecare sezon, legume crude, si beti multa apa pura, chiar daca nu va este sete. Vezi mai multe despre acest tratament naturist pe: http://bewoman.ro/sanatate/tratamente-naturiste-pentru-varice.html |  
				
					|  
 | Tuesdaypuffarina, 20 may 2014 06:58 
	                    [#]  RE:
 bun venit/ sosit pe planeta extra-diseara.ro!!!... >:D< | 
				
					|  
 | Mondayasd, 19 may 2014 19:12 
	                    [#]  
 Oamenii isi sacrifica sanatatea sa faca bani, dupa care isi cheltuie banii sa-si recapete sanatatea!...pana la urma cu ce ne alegem?! |  
				
					|  
 | Mondayasd, 19 may 2014 19:38 
	                    [#]  RE:
 Astea se vindeca usor  n-ai vazut mai sus, te apuci de pascut, mananci vinete crude, cartofi cruzi (adica legume) mai consumi vreo doua brate de grau cu tot cu paie( scrie ca trebuie sa fie integral) dupa care bei muuuulta apa si e gata ocluzia intestinala sau ''incurcatura de mate'' cum se mai zice in unele zone limitrofe Pitestiului. ;)) | 
				
					|  
 | Tuesdaypuffarina, 20 may 2014 06:59 
	                    [#]  RE:
 cu vax... adica, aia care apeleaza la asa ceva... :D | 
				
					|  
 | MondayZifry, 19 may 2014 23:25 
	                    [#]    
 Nu incercati sa stati in cap dupa ce beti tequila. E cel mai bun sfat pe care vi-l pot da acum :)) |  
				
					|  
 | Mondaymisterra, 19 may 2014 23:29 
	                    [#]    RE:
 :))))))) PS. Era stricata tequila aia, ca inca nu rad cu lacrimi de comentariile tale de pe site :)) | 
				
					|  
 | Tuesdaynikko, 20 may 2014 06:49 
	                    [#]    RE:
 :))) Azi incerc. |  
				
					|  
 | TuesdayZifry, 20 may 2014 10:47 
	                    [#]    RE:
 Nu inainte de a apasa pe play :D |  
				
					|  
 | Tuesdaynikko, 20 may 2014 11:03 
	                    [#]    RE:
 Apasa! | 
				
					|  
 | Tuesdaypuffarina, 20 may 2014 07:00 
	                    [#]  RE:
 nu ma dezamagi, te rog!!!... =))))))))))))))))))))) :* | 
				
					|  
 | Fridaytincan, 23 may 2014 18:36 
	                    [#]  RE:
 Stai cuminte, esti normala, camera s-a intors pe dos :D | 
				
					|  
 | Tuesdayhyster, 20 may 2014 18:38 
	                    [#]  
 mai in gluma mai in serios, multi oameni iau naturistele ca pe ceva degrator atunci cand sunt sanatosi si necesar cand sunt bolnavi! Nu stiu cum m-ati receptat Dvs., insa eu sunt un om care nu a mancat carne(doar sporadic , contabilizand , cred ca de 10 ori, mai mult ,nu!) de la 10 ani pana la 33 ani!In schimb , am mancat peste! Si acum , mananc carne cu mare grija! Asta ca am fost fortat! Consider ca omul este un omnivor, insa s-a demonstrat ca vegetarismul este sanatos! Cand tineam regim, mergeam la firma si spuneam ce cotlet am mancat eu- cu o seara in urma(pe *****! mancam soia!)! Spuneam asta cand toti se laudau ce gratare au facut! Imi era jena sa spun ca sunt in regim! De altminteri , abia dupa ce am trecut la carne spuneam astea si nu am fost crezut! Cert e: nu subestimati valoarea vegetarismului! nu zic ca e calea buna, dar isi au effectele sale in anumite momente. | 
				
					|  
 | Tuesdayhyster, 20 may 2014 18:40 
	                    [#]  
 acum , este si o diferenta intre natural si naturist!  asta tema de dezbatere! | 
				
					|  
 | FridayCCBLC, 23 may 2014 18:59 
	                    [#]  
 Stiu tratamentul pentru hemoroizi. (naturqal, parol). |  
				
					|  
 | Fridaydrtelus, 23 may 2014 20:22 
	                    [#]    RE:
 Mergi la ''Cinema'', unde ruleaza un film prost in doua serii si te asezi langa o pereche de pupaciosi? :)))) |  
				
					|  
 | FridayCCBLC, 23 may 2014 20:28 
	                    [#]  RE:
 Nuamai la prostii te gandesti, eu vorbesc serios. |  
				
					|  
 | Fridaydrtelus, 23 may 2014 20:33 
	                    [#]    RE:
 Atunci daca-l stii, scrie tratamentul... poate o fi de folos la cineva. |  
				
					|  
 | FridayCCBLC, 23 may 2014 20:45 
	                    [#]  RE:
 Bai locale in infuzie de lupoaie. | 
				
					|  
 | FridayCCBLC, 23 may 2014 20:48 
	                    [#]  RE:
 In descriere literara, prepari un decoct din aceasta planta, il lasi sa se racoreasca si iti inmoi tartita in zeama. Sunt necesare cateva bai... | 
				
					|  
 | Sundaypuffarina, 25 may 2014 08:28 
	                    [#]  RE:
 ca tu nu prea... chiar diloc... =)))))))))))))))))))) :* | 
				
					|  
 | Sundaypuffarina, 25 may 2014 08:29 
	                    [#]  RE:
 te crezui si pe tine... ca pus punct pe i, pardon la sfarsit de prepozitiune. ;)) >:D< :* | 
				
					|  
 | Sundaypuffarina, 25 may 2014 08:27 
	                    [#]  RE:
 te cred... =))))))))))))))))) | 
				
					|  
 | FridayZifry, 30 may 2014 00:52 
	                    [#]    
 Mi-a povestit mama ca, in urma cu cativa ani, i-a aparut bunicii chiar pe pleoapa un mic neg. Intreband bunica in stanga si in dreapta ce e de facut, a aflat la un moment dat de la o vecina de un leac babesc. Trebuia sa se frece peste pleoapa cu sorici de porc, dupa care sa ingroape soriciul in pamant, in gradina. Zis si facut. A facut bunica rost de sorici, s-a frecat la ochi, a luat sapa, a mers in gradina si a ingropat soriciul. Doar ca... a vazut-o catelul =))))) Bineinteles ca l-a dezgropat si l-a mancat :))))) Pana la urma bunica a repetat "tratamentul" si a scapat de neg, culmea :)) |  
				
					|  
 | Fridaycrissstti, 30 may 2014 01:22 
	                    [#]  RE:
 a legat catelul la ochi sa nu vada unde ingroapa soricul  :))))))) ? |  
				
					|  
 | Fridaydrtelus, 30 may 2014 08:06 
	                    [#]    RE:
 Unii primavara puneau jumari in pamant si asteptau sa rasara ... purcei! :)))) | 
				
					|  
 | Tuesdayaisha, 24 jun 2014 08:18 
	                    [#]  
 Ieri de dimineață, când am vrut să-mi pun geanta pe umăr (cam 3 kg), m-a lovit un fel de junghi deasupra omoplatului drept și m-a terorizat toată ziua. Aseară, după un masaj cu Fenilbutazonă, a părut să mă lase, dar văd că  am sperat degeaba. Nu pot nici să întorc capul. Cum scap de asta? (eu vreau să rămân în viață, așa că selectați acele sfaturi care asigură asta...) |  
				
					|  
 | Tuesdayfelipes, 24 jun 2014 08:43 
	                    [#]  RE:
 Masaj, indiscutabil.... | 
				
					|  
 | TuesdayZifry, 24 jun 2014 10:10 
	                    [#]    RE:
 Torticolis? Daca e torticolis, ai putea incerca sa iei un mydocalm. Pe mine ma ajuta mult si masajul :D |  
				
					|  
 | Tuesdayaisha, 24 jun 2014 13:29 
	                    [#]  RE:
 Nu știu ce e. Luai un piroxicam. Acum iau bere. |  
				
					|  
 | WednesdayGabi, 25 jun 2014 18:04 
	                    [#]    RE:
 Amesteci medicamentele cu alcoolul (aprind o lumanare pentru ficatul tau) si postezi chestia asta la o tema de sanatate. Sa inteleg ca vrei sa dai un exemplu de "asa nu?" :)) |  
				
					|  
 | Wednesdayaisha, 25 jun 2014 19:06 
	                    [#]  RE:
 Am luat piroxicamul la școală, cu apă. Berea (cam 200 ml) am băut-o acasă, la trei-patru ore după. Unde mai pui că nu e antibiotic și nu zice nimic în prospect despre alcool... |  
				
					|  
 | Wednesdayfelipes, 25 jun 2014 20:15 
	                    [#]  RE:
 Si tu.... aia e bere? (20 ml) =)))))))))))))))))) | 
				
					|  
 | Wednesdayfelipes, 25 jun 2014 20:14 
	                    [#]  RE:
 OOOOOOOOOOOO!!!! :O Berea e alcool??? :P | 
				
					|  
 | TuesdayGabi, 24 jun 2014 10:38 
	                    [#]    RE:
 Poti sa faci o incercare cu ce zice nenea asta Si mai incearca masaj usor la dus, cu apa calda (dar nu fierbinte). |  
				
					|  
 | Tuesdayaisha, 24 jun 2014 13:01 
	                    [#]  RE:
 Pare interesant. Și cred că merge și după ce stai mult într-o poziție incomodă. Azi scrisei cam trei ore și țin capul înclinat spre stânga, la scris.  Dacă dispar din peisaj, e semn că trebuie să-mi aprofundez engleza. :D | 
				
					| 
 | Tuesdaydezactivat, 24 jun 2014 12:57 
	                    [#]  RE:
 3 kg?... si pauze ai facut si tu intre deplasari?... nu stiu cum fac altii, dar eu nu ma fortez sau dau peste cap aiurea... pentru ce?... si sanatatea costa bani la urma urmei... poftim, rezultatul! ... :( | 
				
					|  
 | WednesdayBenu, 25 jun 2014 09:17 
	                    [#]    RE:
 Unul din defectele gentilor mele este ca fara nimic inauntru cantaresc cam 2-2.5 kg. Bine, ca nu toate. De la una mi-am dat jos accesoriile, ca erau prea grele - niste catarame de metal, foarte frumoase, intr-adevar, dar prea grele, cam 380g bucata. Si aveam 6 :| |  
				
					|  
 | Wednesdayaisha, 25 jun 2014 15:41 
	                    [#]  RE:
 După experiența asta, o să fiu mult mai atentă la conținutul genții. L-am înjumătățit, deja. | 
				
					|  
 | WednesdayAnita, 25 jun 2014 15:45 
	                    [#]  
 Poate avem vreo doamna doctor pe aici. Am si eu o intrebare. Tratementul naturist asociat cu anticonceptionale da randament? Scade efectul sau il agraveaza in vreun fel? |  
				
					|  
 | Wednesdaymisterra, 25 jun 2014 17:56 
	                    [#]    RE:
 Doamne suntem (aproape) toate, doctor mai putin. Dar avem un doctor renumit, doctorul Andrei, poate apare el si iti da un sfat. Nu neaparat avizat, dar de obicei pune mult suflet :)) PS. Mama ta stie ca iei tratament naturist? :P |  
				
					|  
 | WednesdayZifry, 25 jun 2014 19:50 
	                    [#]    RE:
 =))))))))))) | 
				
					|  
 | Wednesdayhyster, 25 jun 2014 20:24 
	                    [#]  RE:
 da chiar!  si la ce tratament naturist te referi? | 
				
					|  
 | WednesdayAnita, 25 jun 2014 21:21 
	                    [#]  RE:
 Mama mea? :)) Ce legatura are? |  
				
					|  
 | Wednesdaymisterra, 25 jun 2014 23:28 
	                    [#]    RE:
 Imi cer scuze, era o gluma. Si ai dreptate, nu e caterinca tema, dar din obisnuinta am dat un raspuns off-topic. |  
				
					|  
 | Wednesdayaisha, 25 jun 2014 23:31 
	                    [#]  RE:
 Eu vreau să-mi promiți că, dacă vei afla de vreo boală de-a mea, vei face caterincă la nivel maxim! :) |  
				
					|  
 | Wednesdaymisterra, 25 jun 2014 23:45 
	                    [#]    RE:
 Promiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Daca trebuie, iau si cursuri, numai sa fiu la inaltime :)) |  
				
					|  
 | Wednesdayaisha, 25 jun 2014 23:48 
	                    [#]  RE:
 Apreciez! Mă bizui pe tine... :D | 
				
					|  
 | Wednesdaymisterra, 25 jun 2014 23:46 
	                    [#]    RE:
 PS. Era o intrebare capcana la care trebuia sa spun ca sper sa nu faci niciodata vreo boala? ;)) |  
				
					|  
 | Wednesdayaisha, 25 jun 2014 23:51 
	                    [#]  RE:
 Nici pomeneală! Trebuie să fii bolnav la mansardă, ca să dorești răul cuiva, și am convingerea că nu intri în categoria aia. |  
				
					|  
 | Wednesdaymisterra, 25 jun 2014 23:52 
	                    [#]    RE:
 :* Judecata ta e sanatoasa :D |  
				
					|  
 | Wednesdayaisha, 25 jun 2014 23:59 
	                    [#]  RE:
 :* Sper! :) | 
				
					|  
 | WednesdayGabi, 25 jun 2014 18:02 
	                    [#]    RE:
 Ar trebui sa incerci cu drtelus. Referitor la intrebare, din cate stiu anticonceptionalele sunt un tratament hormonal, deci trebuie vazut concret despre ce tratament naturist este vorba. Intrebarea ta este, dupa parerea mea, mult prea neclara. |  
				
					|  
 | Wednesdayaisha, 25 jun 2014 19:09 
	                    [#]  RE:
 Ce să încerce cu drtelus? |  
				
					|  
 | WednesdayZifry, 25 jun 2014 19:50 
	                    [#]    RE:
 =)))))))))) | 
				
					|  
 | Wednesdayhyster, 25 jun 2014 20:25 
	                    [#]  RE:
 daca tine combinatia. | 
				
					|  
 | Wednesdaymisterra, 25 jun 2014 23:24 
	                    [#]    RE:
 =))))))))))))))))) =))))))))))))) Eu cred ca anticonceptionalele, ca la tratamente naturiste ne pricepem si noi :)) | 
				
					| 
 | Thursdaydezactivat, 26 jun 2014 11:09 
	                    [#]  RE:
 ia uite, na... avem si-un doctor pe site... ce specializare?... este esential ca stim asta, nu?... :))))))))))) n-a mai nimerit sa zica inceapa... :)))) cu el in a-i cere cateva pareri... :P | 
				
					|  
 | WednesdayAnita, 25 jun 2014 21:31 
	                    [#]  RE:
 Ce este neclar? Sunt doua tipuri de tratament. Naturist sau artificial, prin comprimate. Daca nu esti doctor nu are rost sa dezvolt.  Tema mi s-a parut seriosa si din cate vad nu intra la categoria caterinca.  Aviz si celor cu raspunsuri "haioase". |  
				
					|  
 | Wednesdayhyster, 25 jun 2014 21:42 
	                    [#]  RE:
 Nu te supara! vrei sa treaca tema pe langa noi fara caterinca? Eu pot sa iti dau un raspuns avizat , dar sunt mecanic! | 
				
					|  
 | Wednesdayhyster, 25 jun 2014 21:50 
	                    [#]  RE:
 NATURIST, NATURAL SI SINTETIC astea sunt categoriile de "ajuatatoare" pe care le luam. Diferenta este in sintetizarea valorilor active, adica modul lor. Cele naturiste si sinteticele sau artificialele sunt stabilizate in mod chimic pur. Cele naturale , valorile active, respectiv, vitamine, aminoacizi,proteine, minerale, etc sunt stabilizate tot natural cu putina garantie a produsului in timp pt ca valorile active se oxideaza repede Intrebarea ta nu gaseste temei. Iau tratament naturist si anticonceptionale. Anticonceptionalele astea sunt reglaj hormonal, cu siguranta e stabilizat chimic , doar un barbat face reglaj natural. Tratamentul naturist , ca de altminteri si anticonceptionalele te vor ajuta sa ai in corp mai multe reziduri , care nu se elimina niciodata , citeste pe prospect , /// dar vei fi incantata ca te vei simti bine  ... si in siguranta de a nu face copii! Nu are nimic daca le iei impreuna, e ca si cand mananci salata sau bei ceai! |  
				
					|  
 | WednesdayAnita, 25 jun 2014 23:00 
	                    [#]  RE:
 Sunt cateva plante care ajuta la reglarea hormonilor si anume: seminte de marar, zmeur, napraznic, cretisoara, tinctura de lemn-dulce, drojdia de bere, rostopasca si or mai fi si altele. Nu stiu ce efecte negative ar putea avea asupra organismului, dar luand o perioada de timp nu vad cu ce ar putea cauza. De-asta voiam o parere specializata. Anticonceptionalele au si efecte negative.  Imi zici ca nu are nimic daca le iau impreuna. Multumesc pentru sfat, domnule doctor mecanic. :P |  
				
					|  
 | WednesdayGabi, 25 jun 2014 23:06 
	                    [#]    RE:
 Nu vrei sa explici. OK. Uite, aici  e un articol care, cine stie, poate te poate lamuri in vreun fel legat de ce fel de problema vrei sa tratezi. Sau poate nu, habar n-am. | 
				
					|  
 | Wednesdayhyster, 25 jun 2014 21:58 
	                    [#]  RE:
 si mare atentie la ce anticonceptionale iei! sa nu te trezesti cu surprize cand te hotarasti sa ai copii! | 
				
					|  
 | WednesdayGabi, 25 jun 2014 23:00 
	                    [#]    RE:
 Bre, chiar n-am tratat-o la caterinca. Chiar nu e cazul sa faci pe savanta, tratamente naturiste practic(am) de vreo 10 ani. De fapt, doar asa mai tratez ceva. Si sa stii ca desi nu sunt doctor, s-ar putea sa ma pricep mai bine decat unii doctori la tratamentele naturiste.  Dar intrebarea ta, repet, este neclara. " Tratementul naturist asociat cu anticonceptionale" - tratament naturist PENTRU CE ? Ca daca il faci pentru acnee e una, daca il faci pentru cancer e alta! |  
				
					|  
 | WednesdayAnita, 25 jun 2014 23:04 
	                    [#]  RE:
 Daca eram savanta nu mai adresam nicio intrebare. ;) Atat timp cat spun de anticonceptionale, bineinteles ca ma refer la partea hormonala. |  
				
					|  
 | WednesdayGabi, 25 jun 2014 23:07 
	                    [#]    RE:
 Fato, cuvantul "tratament" inseamna, in limba romana, a combate o boala. Naturist, adica cu metode naturiste. Ce boala vrei s-o combati ? |  
				
					|  
 | WednesdayAnita, 25 jun 2014 23:26 
	                    [#]  RE:
 Cine face pe savantul? Am un ovar polichistic. Am inceput tratamentul cu anticonceptionale acum 2 luni. Intre timp am aflat si de anumite plante care ar combate aceasta boala, dar bineinteles ca nu de la doctora. O sa duc tratamentul asta pana la sfarsit, adica timp de 7 luni, iar in cazul in care nu se vede nicio ameliorare, ma gandesc sa recurg si la metoda asta. |  
				
					|  
 | ThursdayGabi, 26 jun 2014 10:36 
	                    [#]    RE:
 Ei, vezi, deci se poate si concret... Doctorii "obisnuiti" nu isi bat capul cu tratamentele naturiste. Dar de regula astea sunt cele mai bune, pentru ca se combate cauza, nu efectul. La profil ai scris ca esti din Bucuresti. Iti recomand sa-i faci o vizita doctorului Chirila de la Naturalia, e o clinica naturista din Voluntari, str. Mircea Marinescu nr. 8. Nu-ti bate capul sa-ti faci programare pentru ca o sa te puna sa vii peste 3 luni. Suna doar ca sa intrebi daca e in clinica si du-te acolo direct, de dimineata de pe la 10 preferabil, si in 2 - 3 ore cred ca ajungi sa intri la el. Tipul e f f bun. Dar neaparat la el, nu la altcineva din clinica. Sanatate multa! |  
				
					|  
 | ThursdayAnita, 26 jun 2014 11:07 
	                    [#]  RE:
 Eh, evit sa-mi pun pe tapet viata personala. Multumesc de indrumare si recomandare. Imi notez adresa. |  
				
					|  
 | Thursdayhyster, 26 jun 2014 11:25 
	                    [#]  RE:
 Mergi la Dr Chirila! chiar e bun!  Si , Gabi are mare dreptate!  Naturalele, naturistele sau alimentatia corecta sunt pentru cauza si profilaxie nu pt a combate efectul care adeseori este insotit de durere si alte pagube in corp. Lamurita? suntem buni ? chiar de nu suntem medici?  Hai, la treaba! | 
				
					| 
 | Thursdaydezactivat, 26 jun 2014 11:21 
	                    [#]  RE:
 cu finalul com. meu de mai jos a fost pura coincidenta... ce ma mai bucur, atunci cand sunt pe aceeasi lungime de unda cu cineva... pe bune!... :))))))))) :P | 
				
					| 
 | Thursdaydezactivat, 26 jun 2014 11:18 
	                    [#]  RE:
 :( ai inceputul tratamentul la timp, adica inainte de a se agrava situatia sau este ceva ereditar?... nu cred, ca te afecteaza in vreun fel daca recurgi sa apelezi consecutiv la ambele variante... cum spuneam, ma inteleg bine mai cu toata lumea si aflu cate si mai cate lucruri, fara sa vreau... eu stochez doar ce este util pentru mine si nu numai... in orice caz, e bine sa te documentezi inainte de asta, pt. ca nu se stie ce fel de plante folosesti si daca chiar conduc la vindecare... multe, desi naturiste doar amelioreaza locatia... oricum, tot timpul trebuie tratata cauza, nu efectul... >:D< | 
				
					|  
 | Wednesdayrealista4ever, 25 jun 2014 18:20 
	                    [#]  RE:
 E posibil sa afecteze. Acum ceva timp (cu putin timp inainte sa aflu ca vine bebe :D), am baut un ceai, cumparat din plafar, pe care scria: interzis in caz de sarcina, alaptare,etc. ... deci in mod clar interactioneaza cu diferite chestii din organism. Poti intra pe un grup, pe facebook, "alo, doamna doctor" se numeste, primesti de acolo un raspuns avizat. |  
				
					|  
 | WednesdayAnita, 25 jun 2014 21:35 
	                    [#]  RE:
 Bineinteles ca interactioneaza, dar ma gandeam ca tratamentul naturist este mai sanatos pentru organism, plus ca am gasit ca ar avea mai multe beneficii decat ar avea anticonceptionalele. Dar eu asta am aflat-o dupa ce am inceput tratamentul cu anticonceptionale. |  
				
					|  
 | WednesdayGabi, 25 jun 2014 23:03 
	                    [#]    RE:
 In general, tratamentele naturiste au efect daca ai si un stil de viata si mai ales de a te hrani adecvat (sa-ti dau un exemplu: tratarea naturista a problemelor de piele se poate face, in unele cazuri, eliminand laptele de vaca si faina de grau din alimentatie, pentru ca acestea sunt, in diverse feluri, alergeni care duc la efectele ce se vad pe piele). Totul influenteaza un tratament naturist. Dar te asigur ca nimeni nu te va putea lamuri pana nu explici concret despre ce e vorba. | 
				
					| 
 | Thursdaydezactivat, 26 jun 2014 11:25 
	                    [#]  RE:
 si pastilele contraceptive au rolul lor, numai daca sunt folosite cu pauze intre... de ex., din 3 luni in 3 luni... asta o stiu de la o verisoara de-a mea, mult mai mare ca mine, clar... |  
				
					|  
 | Thursdaymcara, 26 jun 2014 19:08 
	                    [#]  RE:
 Si tu ce folosesti, piatra acra!? :)))))) |  
				
					|  
 | Thursdaymcara, 26 jun 2014 21:19 
	                    [#]  RE:
 Oare Lupeasca a fost blonda!? :)))))) | 
				
					| 
 | Fridaydezactivat, 27 jun 2014 14:09 
	                    [#]  RE:
 eu nu le folosesc... e prea devreme =))))))))) si nici nu cred ca o sa apelez la asa ceva, doar daca este neparat nevoie (cum ar fi cazul anitei, de ex.), altfel nu.... :P | 
				
					|  
 | Wednesdayhyster, 25 jun 2014 21:55 
	                    [#]  RE:
 unele substante sunt procesate in timpul unor anumite transformari si .....Maria ajuta-ma !!! care esti medic taica aici?? nu am rabdare sa raspund! sa scriu! |  
				
					|  
 | ThursdayZifry, 26 jun 2014 09:13 
	                    [#]    RE:
 Magda :D Aproape medic :)) Si nu din cauza ca e pitica :)) | 
				
					|  
 | Thursdaynikko, 26 jun 2014 10:44 
	                    [#]    RE:
 Magda e specialista in autopsii. |  
				
					|  
 | Thursdayhyster, 26 jun 2014 11:20 
	                    [#]  RE:
 daaaa? si sufera pacientii? |  
				
					|  
 | Thursdaynikko, 26 jun 2014 21:25 
	                    [#]    RE:
 Numai cei care mai misca. |  
				
					|  
 | FridayE-one, 27 jun 2014 05:52 
	                    [#]  RE:
 Și doar la început. | 
				
					|  
 | Thursdaycatanedelcu, 26 jun 2014 22:40 
	                    [#]  RE:
 =)))))))))))))))))))))))))))))))))) | 
				
					|  
 | Fridaymagduu, 27 jun 2014 12:07 
	                    [#]  RE:
 Hei, ce-i aici? Cum am ajuns eu subiect de discutie? :)))  P.S: te oferi? :D |  
				
					|  
 | FridayZifry, 27 jun 2014 13:53 
	                    [#]    RE:
 Cumpara borcan. Pe Nikko o pastram. Si pupam borcanul inainte de a pune bilet la loto :)) | 
				
					|  
 | Tuesdayrealista4ever, 7 apr 2015 22:06 
	                    [#]  
 Joi seara dadea semne ca il ia raceala pe sotul meu. E atat de pacatos la boala (ca majoritatea barbatilor pe care ii cunosc), incat mi-a fost teama sa il tratez naturist, dar am indraznit si a fost de bun augur. Vineri seara i-am aplicat cataplasma de usturoi pe talpi (cativa catei de usturoi+ 1-2 linguri de ulei) apoi am acoperit cu sosete. A ramas peste noapte cu sosetele. E drept ca mirosul e aproape spre ingrozitor (dimineata, ca la aplicare pute acceptabil :D ) , dar s-a meritat. In 2 zile l-am pus pe picioare, gatul il mai supara putin ( parea ca a facut putin puroi din ce am vazut eu, si deja ma resemnasem ca iar o sa ia antibiotic, insa i-a trecut). Pe langa cataplasma de usturoi, am mai crapat si o ceapa si am pus-o si pe aia langa pat. Pentru gat am insistat cu mierea pe stomacul gol, ceaiuri si multa limonada. Sunt foarte fericita ca a dat rezultate, el are antecedente cam sumbre cu raceli/ gripa. Si ce e cel mai important, nu a luat nici piticotul, dar nici eu. Va recomand cu caldura metoda asta, e cam imputita, dar da rezultate. | 
				
					|  
 | Mondaypenelopaa1, 26 oct 2015 21:23 
	                    [#]  
 ma recunoasteti?.. =)))Imagine ataşată Daca aveti probleme cu tenul si nu stiti ce sa mai faceti pentu a scapa de ele, puteti incerca trucul de mai jos, care are efecte vizibile imediat. Fierbeti 3 linguri de orez pana cand boabele devin moi. Ulterior strecurati-l, clatiti-l cu apa rece si adaugati peste el o lingura de miere si una de lapte cald. Amestecati foarte bine, pana cand obtineti o pasta omogena. Dupa ce aceasta s-a racit aplicati pe fata si lasati-o sa actioneze timp de jumatate de ora.Veti observa ca inca de la prima utilizare tenul va fi mai hidratat si mai moale, iar ridurile se vor estompa. |  
				
					|  
 | Tuesdaydrtelus, 27 oct 2015 15:45 
	                    [#]    RE:
 Arati ca un pilaf! :)))) | 
				
					|  
 | Tuesdaymcara, 27 oct 2015 16:32 
	                    [#]    RE:
 Si macaroanele la ce folosesc, la lungirea parului!? :))) | 
 | 
 |