| 
        
			| 
            
     Conversations: News & PoliticsHere you can make yourself heard, you can share you experiences with other people and start new conversations.
 
 |  
			| |  |  
    |  |  |  |  
    | 
    | 
        |  Bai, dar astia cat de idioti ne cred ???
 |  
        | Category: News & Politics |  
            | Talk started by 
        Gabi  |  
        | 
        |  |  
        | (15 answers) | 2.767 times displayed |  |  |  
        | Doua stiri aparute astazi m-au aruncat intr-o depresie crunta inca de dimineata. De regula imi deschid ziua citind stirile. De obicei citesc lucruri care te fac sa te crucesc, dar astazi mi-a venit greu sa-mi continui ziua linistit. Sa le luam pe rand: 1.  Un studiu de fezabilitate pentru ca trenurile să meargă mai repede propune modernizarea liniei de contact şi a transformatoarelor electrice. Problema este că linia ferată pentru care sunt propuse aceste soluţii foloseşte trenurilor diesel, în zonă neexistând curent electric. Trăsnaia face parte dintr-un studiu mai larg legat de modernizarea coridorului paneuropean IV şi pentru care o firmă italiană primeşte 22 de milioane de euro. Greşeala a fost observată la Bruxelles, documentul fiind trimis înapoi la Bucureşti. 2. Pasajul Pipera, încă un proiect realizat româneşte. Când podul a ajuns aproape de finalizare, regionala CFR a descoperit că lucrările au loc fără avizele sale şi, mai grav, nu s-au respectat dimensiunile necesare securităţii căilor ferate. "Proiectul şi execuţia pasajului superior Pipera - Tunari nu au ţinut cont de proiectul de reabilitare a căii ferate. Pasajul rutier trece peste doi stâlpi care au rol de susţinere atât liniei de contact, cât şi a cablului cu fibre optice. În această situaţie, sunt necesare următoarele lucrări: demontarea acestor stâlpi şi repoziţionarea lor, demontarea şi montarea a două semnale de avarie din apropierea staţiei CF Băneasa şi demontarea fibrei optice", potrivit CFR. Mai pe limba noastra: - se cheltuie 22 de milioane ca sa se super-modernizeze o linie de cale ferata pe baza de curent electric "uitandu-se" ca pur si simplu pe acel tronson calea ferata nu este electrificata (iar proiectul nu prevede electrificarea, ci doar amplasarea unor super echipamente pe tronson...) - se apropie de final un pasaj suprateran care [rimn amplasarea ultimului tronson betonat ar insemna sa incalece firele de curent electric ale CFR-ului... iar solutiile sunt foarte, foarte complicate (vedeti in imaginea atasata) ! In ambele cazuri te doare capul cand te gandesti cati oameni au fost implicati si cat de stupide sunt problemele... |  |  |  |  
                    |  |  |  | 
 |  | 
 |  |